אַלְטלַיְיף קידום אתרים

מה חשוב שיכיל כרטיס הביקור שלכם – כרטיסי ביקור לשיווק מיד ליד

מה חשוב שיכיל כרטיס הביקור שלכם  וקצת רעיונות לגבי שימוש בכרטיסי ביקור ככלי לשיווק מיד ליד

כרטיסי ביקור הם חלק בלתי נפרד מהקמת עסק או משימור עסק קיים. כרטיסי ביקור הם אמצעי זמין ונגיש לשיווק מיידי. בעזרת כרטיסי ביקור אישיים ניתן להגדיל מאגר לקוחות ולפרסם את מהות השירות אותו מציע בית העסק. כרטיס ביקור יהיה "הפנים" שלכם והדרך הקלה ביותר ליצירת קשר עימכם. חשוב ביותר להסתובב בארנק או בתיק עם כרטיסי הביקור האישיים ולהיות מוכנים לשליפה בכל עת.

מה חשוב שיהיה על גבי כרטיס הביקור

 

שם העסק/ החברה – רצוי שיופיע על גבי הכרטיס לוגו החברה או שם העסק אשר בבעלותכם בצורה ברורה וקליטה. הקפידו שהעיצוב הכללי של כרטיס הביקור יהיה זהה לעיצוב הקונספט הכללי של החברה.

פרטים מזהים – שם בעל הכרטיס ותפקיד בעסק/בחברה. ציון התפקיד מתאים בעיקר על כרטיסי ביקור של חברה המונה מספר עובדים, כאשר לכל אחד התמחות שונה.

עיסוק – במידה וזהו עסק עצמאי, פרטו מהו תחום עיסוקכם ובמה אתם מתמחים.

אמצעי התקשרות – מספר טלפון, כתובת אתר אינטרנט וכתובת בית העסק. כתובת בית עסק אינה הכרחית אך היא מעניקה תחושה של קביעות, הרגשה שיש לאן לפנות במידת הצורך.

עיצוב הכרטיס ואפשרויות הדפסה

מראה כרטיס הביקור הוא הבסיס לאופן בו אתם נתפסים על ידי לקוחותיכם כמו שתופיעו על גבי רול אפ. לפיכך, הקפידו על בחירת בית דפוס שאיכות ההדפסה שלו גבוהה ומקצועית

עיצוב – ניתן לעצב כרטיסי ביקור בעזרת גרפיקאי עצמאי, לעצב בעצמכם במחשב הביתי בעזרת תוכנות עיצוב באינטרנט או להיעזר בשירותי בית הדפוס בו בחרתם. קיימות אינספור דוגמאות נפוצות אשר ניתן להשתמש בפורמט הבסיסי שלהן ולשנות את הצבע או הפונטים בלבד.

מידות – גודל כרטיס ביקור סטנדרטי עומד על 9/5 ס"מ, כמובן שניתן להחליט על גודל שונה ולהדפיס כרטיסי ביקור גדולים או רחבים יותר. מה שחשוב שכרטיס הביקור יהיה קומפקטי דיו בכדי להיכנס לארנק או תיק קטן.

סוגי נייר – ניתן להדפיס על אינספור סוגי נייר בעלי טקסטורות שונות. קיימים סוגי נייר בעלי תבליטים שונים המוסיפים נופך עיצובי לכרטיס הביקור כגון – תבליטי משי, עור, ענתיק, תבליטים מחורצים, משובצים ועוד. מרבית בתי הדפוס יציעו הדפסת כרטיסי ביקור על נייר כרומו שמשקלו 300 גרם.

הדפסה דו צדדית – כרטיסי ביקור יודפסו משני צידיהם או על צד אחד בלבד. כמובן שהדפסה דו צדדית תייקר את העלויות.

כרטיס ביקור מיוחדים: ניתן להזמין כרטיסי ביקור עם פויל מוזהב, כרטיסים עם לכה סלקטיבית ועוד עיצובים מיוחדים.

השימוש בכרטיסי ביקור ככלי עזר שיווקי בעת מפגשים פנים אל פנים הוא עצום. השתמשו בחוכמה בכלי הזה והקפידו לזהות כל הזדמנות להעברתו.

לקריאה על כרטיסי ביקור עם קוד QR

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עיצוב אתרים

רוצה לקחת את העסק שלך לגבהים חדשים?
פנה אלינו עכשיו!

עיצוב אתרים

יותר מ-17 שנים של ניסיון בקידום אתרים, ומאות לקוחות מרוצים, בטוח אומרים עלינו משהו טוב…

אנחנו תמיד שמחים ליצור קשרים עם לקוחות חדשים, ונשמח לתת גם לכם שירות מצוין. קדימה, בידקו אותנו! 🙂