אַלְטלַיְיף קידום אתרים

קוד QR בכרטיסי ביקור ואודות הקוד בכלל

קוד QR בכרטיסי ביקור המוביל פרטי הלקוח בדף באינטרנט, או לסרט ביוטיוב או לאתר אינטרנט

בוודאי נתקלתם לאחרונה במעין קודים אשר מתפרסמים בעיתונים הגדולים.

באותם העיתונים כתוב שאם תסרקו את האפליקציה עם הסלולר המתקדם שלכם (אייפון או סמסונג) תוכלו לגלוש מייד לאתר אינטרנט ובו תראו את הדבר אשר מבטיחים לכם: שיר יפה, פרומו של סדרה חדשה או תוצאות של הצבעה סודית.

הבה נעמוד לעמוק על מהות העניין: לקוד שאתם רואים  קוראים קוד QR.  משמעות הקיצור הינה QUICK RESPONSE, כלומר קוד המגיב בצורה מיידים לסריקה שלכם ומעברי אתכם לכתוב אינטרנט מסויימת

כתובת אינטרנט זו יכולה להיות גם כתובת של סרטון באתר האינטרנט הידוע יוטיוב.. מה שזה אומר, שמכל כתבה בעיתון  או אפילו מכל ספר, יכולים להעביר אתכם ישירות לסרט המלווה את הכתוב ומרחיב את הידע שלכם.

אם עד היום רק אתרי אינטרנט יכלו לשים בסוף כתב הקישור לסרט, הרי שהיום ניתן לעשות זאת בכל מדיה כתובה ואפילו בספרים.

לדעתי זו מהפכה גדולה שעדיין לא הבינו עד הסוף את ההשפעות שלה. אולי זה אפילו ייצור את המדיה הכתובה כי זה יצור שילוב מאוד מעניין.

גם כתבה שיווקית אשר חברה מפרסמת בעיתון כלשהו -תוכל להפנות את הקורים ישירות גם לאתר האינטרנט שלה וגם לסרט תדמיתי על אודות החברה.

לאתר של כרטא פרינט -החברה המובילה בישראל בהפקת כרטיסי ביקור מעוצבים

קוד QR המוטבע על כרטיסי ביקור

אפשרות נוספת הנפוצה בתקופה האחרונה זוהי הטבעה של  קוד QR על גבי כרטיסי הביקור שלכם.  הוספת קוד QR על הכרטיס ביקור שיצרתם ושאותו חילקם לאנשים, תאפשר לכם לתת למקבל הכרטיס – במקביל לפרטים אותם תכתבו בפועל בכרטסי – גם קישור אל כל מקום שתרצו שתרצו באינטרנט – הווה אומר אל כל מרחב וירטואלי שתרצו : סרטון שלכם ביוטיוב, האתר שלכם וכו.

יתרונות הQR

מקבל הכרטיס אשר יסתקרן מהקוד שלפני ויחליט לסרוק אותו, יגיע דרך הטלפון הסלולרי שלו (איתו סורקים את הקוד כמובן)  אל המרחב הוירטואלי אליו שלחתם אותו בעזרת הקישור, וכך יוכל להיחשף לתכנים רלוונטיים שלכם ולהעמיק את ההיכרות איתכם. לכן,  של  קוד QR הנמצא על גבי כרטיסי הביקור שלכם מאפשר הרחבה משמעותית של החשיפה שלכם אל מקבל הכרטיס.

 

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עיצוב אתרים

רוצה לקחת את העסק שלך לגבהים חדשים?
פנה אלינו עכשיו!

עיצוב אתרים

יותר מ-17 שנים של ניסיון בקידום אתרים, ומאות לקוחות מרוצים, בטוח אומרים עלינו משהו טוב…

אנחנו תמיד שמחים ליצור קשרים עם לקוחות חדשים, ונשמח לתת גם לכם שירות מצוין. קדימה, בידקו אותנו! 🙂