לא משנה כיצד ננסה לייפות את פני השטח, כל אדם מטבעו הוא אדם תחרותי, הנלחם בכדי לשרוד. עם הזמן, נפתחים יותר ויותר בתי עסק החולקים את אותו תחום ונאלצים להתחרות אחד מול השני, בכדי לאסוף כמה שיותר לקוחות. הקדמה הטכנולוגית מאפשרת תנאים נוחים יותר לאותם בתי עסק ויוצרת עבורם כלים להתמודדות בתחרות. אחד הכלים הטובים ביותר, הוא סרט תדמית היוצר תדמית חיובית עבור עסק או אישיות, בעיני הלקוחות הפוטנציאליים. בעזרת מסר שיווקי שאינו נכפה על הלקוחות, ניתן לקדם מכירות, להעביר מסר חינוכי, לשדר סרט הסברה אידיאולוגי, לגייס כספים ועוד. סרטי תדמית לא תמיד משודרים באמצעי התקשורת הבולטים כגון הטלוויזיה והרדיו, אלא מועברים לנמענים באמצעות דיוור ויראלי, בין אחד לשני, אם בעזרת רשתות חברותיות או דואר אלקטרוני. עצם העובדה שהנמען אינו נחשף לסרט דרך אמצעי שכופה עליו זאת, אלא יש בידו את השליטה לבחור האם לצפות, מעניק אמירה שונה לסרט, שמסקרנת יותר את הנמענים.
סרטי תדמית לפרסום העסק – הבלטת היתרונות
עקרונות ההפקה של סרטי תדמית מתרכזים בתסריט מקורי שהורכב לאחר עבודת שטח מעמיקה של הארגון, למענו נעשית ההפקה. לאחר שנעשה זיהוי של כל היתרונות, חשוב למצוא דרך מקורית להבליט אותן ולהוכיח באופן סמוי כי מדובר בעסק או במוצר העולה על כל השאר. בין היתר, יש לדאוג שסרט התדמית ייראה מקצועי ולא חובבני, בשימוש עם מצלמת כתף עם זוויות מקצועיות שיעניקו דגש לאלמנטים, אותם רוצים להבליט. יש להשתמש במרואיינים שמייצגים בצורה טובה את הארגון ומשדרים אמינות מעל הכול, בעזרת ארשת פנים בטוחה, דיבור בגובה העיניים ואותנטיות.
סרט קצר – הדבר הבא בסרטי תדמית
סרטי תדמית אמורים להיות באורך סביל, שלא יגרום לשעמום הצופה לפני סיום העברת המסר. אורך הסרט לא אמור לעלות על 3 דקות, למרות שהעדיפות היא לשתי דקות בכדי שהצופה לא יאבד את הריכוז. כמו כן, יש לשים דגש בבחירת חברת הפקה בעלת ניסיון בתחום, שתדע ליצור תדמית חיובית, בעזרת אלמנטים שונים כגון שימוש בפסקול מוסיקלי מרגש במידת הצורך, בחירת המרואיינים המתאימים, שימוש בקצב צילום נכון לכל סיטואציה, תכנון הפקה יעיל לקיצור התהליך ולקבלת תוצר מוגמר ברמה גבוהה.
המאמר באדיבות סטודיו ירדן גת הפקות המתמחה בהפקת סרטי בטיחות, סרטי הדרכה וסרטים תדמיתיים
הפקת סרטי תדמית בטכנולוגיית 360 מעלות
סרטי תדמית יוצרים את ההבדל בין פרזנטציה שטחית ומשעממת של מוצר או שירות לבין פרזנטציה עניינית ומסקרנת שמושכת ומעלה עניין בקרב הצופה, שהוא יכול להיות הלקוח הפוטנציאלי הבא שלכם. דפדפו מעט באינטרנט וצפו בסרטי תדמית שהופקו לחברות המתחרות שלכם, חשבו מנקודת מבט של לקוח – ותגיעו למסקנה שסרטי התדמית יוצרים עניין בקרב הלקוח, ומגדילים את כמות הפניות לעסק. בסופו של דבר, אנו יכולים לקבוע חד משמעית כי סרטי תדמית תורמים באופן משמעותי ובאופן חד משמעי למכירות של כל עסק ועסק. סרטי תדמית זה עניין שהולך להפוך וכנראה הולך להיות ללא כל צל של ספק המדיה של העתיד וכבר עכשיו זוהי מדיה של ההווה המהווה שחקן מרכזי בתהליך של מיתוג העסק.
אנחנו החברה המובילה בהפקת סרטי תדמית במחירים זולים וברמה הגבוהה ביותר שתמצאו. עם ניסיון של עשר שנים בשוק- יהלום סרטי תדמית זה הפיתרון העסקי עבורך
יצירת רושם ראשוני בעזרת סרטי תדמית
מה זה סרטון תדמיתי ואיך כדאי למנף אותו בכדי ליצירת רושם ראשוני ?
סרטי תדמית משמשים כפתיח למצגות או פגישות עסקיות, כאשר המטרה שלהם יצירת רושם ראשוני והעברת מידע ויזואלי בדרך הטובה ביותר. סרטי תדמית יהיו כ- 4 דקות וניתן לומר כי הטובים שבהם הינם סרטי תדמית שמצליחים בארבע הדקות הללו להעביר את כל המידע הרלוונטי ובצורה הזכירה ביותר – כל אלו כדי ליצור רושם על צופי הסרט ולרוב יהיה מדובר בלקוחות.
הרעיון מאחורי סרטי תדמית הוא שאנשים מגיבים טוב יותר לחומר ויזואלי וכדי ליצור פגישה עסקית מנצחת רצוי שהדקות הראשונות שלה יהיו מוצלחות במיוחד.
כיצד תבחרו חברה המתמחה בתחום של יצירת ושל הפקת סרטי תדמית ?
לא פשוט לבחור חברה שיוצרת סרטי תדמית שכן מדובר בהשקעה אמנם חד פעמית אך יקרה למדי ובעלת השלכות מרחיקות לכת בכל הנוגע לעתיד החברה מבחינה שיווקית.
בחירת חברה מקצועית שתצלם תביים ותפיק עבורכם את הסרט
בעת בחירת חברה שיוצרת סרטי תדמית רצוי לבקש ולראות דוגמאות של סרטי תדמית מחברות שונות, כך תוכלו לראות במו עינכם את איכות העבודה, את סדר הגודל שלה ואת מקצועיותה.
רצוי לבחור חברה שמבינה את החזון שלכם ואת המטרה העיקרית אליה אתם חותרים כחברה מבחינה שיווקית, אם תבחרו חברה שלא תבין אתכם כראוי התוצאה צפויה להיות עגומה ולכן מומלץ לבחור חברה איתה הכימיה בניכם ולבינה היא טובה.
דבר נוסף שיש לתת עליו את הדעת הוא עניין המקצועיות ומתן חופש העבודה, אם מצד אחד אתם מאמינים בחזון מסוים רצוי כי תסמכו על בעל מקצוע אמיתי בתחום סרטי תדמית ליצור אותו בעבורכם מבחינה ויזואלית ואל תתערבו בעבודתו יתר על המידה
עוד באתר שלנו: כתיבה שיווקית לאינטרנט