בניית אתרים באינטרנט הפך ליותר ויותר מקצועני עם התפתחותה של הרשת והאופי הדינמי של תכניה. מהרגע שהחלטת לבנות אתר ועד הרגע שבו אתה מקליד את תחום העסק שלך ומקבל אותו בדף הראשון בגוגל עובר זמן רב ומושקעים מאמצים כספיים ושיווקיים רבים.
בניית אתרים מקצועית
אם אין לך משאבי זמן בלתי נדלים ואין אתה מעורה בכל השינויים המתחוללים ברשת כדאי שתפנה לחברה לבניית אתרים לשם בניית אתרים יעילה. אם באמת המטרה שלך להתברג בדף הראשון בגוגל עליך לבחון את המקצועיות של החברה של בניית אתרים אותה בחרת. עליך להתרשם מעבודות קודמות שלהם ולבחון את המלל המסוף לאתר. עליך לוודא שהעיצוב שמציעים לך הוא ייחודי וטועם את רוח העסק שלך. עליך גם לדאוג שהאתר יהיה קל לתפעול והטקסטים בו יהיו קצרים וממוקדים. גם מבחינת השימוש בצבעים יש חשיבות לטכניקה שתמשוך את העין ותגרום לגולש לקרא את התכנים ולהמשיך לגלוש בין דפי האתר.
השלב הבא – קידום אתרים
תהליך קידום אתרים רק החל וכבר יש שינויים במדיניות של גוגל. מה תעשה? תשקיע בקידום האתר. ישנם שני אופנים לקידום ע"י חברה מקצועית והם: קידום ממומן וקידום אורגני. אם נתמקד לרגע בקידום הממומן, מדובר בתהליך בו אתה משלם על כל הקלקה של גולש הנכנס לאתר הממומן שלך. באמצעות תוכנת AdWords אתה יכול לעקוב אחרי התנועה של הלקוחות לתוך האתר וכן גם על היעילות של מילות המפתח במשיכת גולשים אל האתר. בקידום זה אתה זוכה לחשיפה בולטת בדף הראשון של גוגל כל עוד אתה ממשיך לשלם עבור סוג קידום זה.
קידום אורגני
התהליכים בקידום זה נמשכים יותר זמן ומחייבים עבודה מקצועית של חברת הקידום. בתהליך זה מוצאים מילות מפתח שיבדלו את העסק שלך ויטמיעו את מילות המפתח בתוך הרשת. כמו כן עבודת קידום זאת דואגת לרשת את מילות המפתח בכל רחבי הרשת, כולל לינקים לרשתות החברתיות. באופן זה פעולת שיווק באינטרנט של האתר שלך הולך ומתרחב. ככל שהאתר שלך משווק ביותר פלטפורמות כן יש סיכוי שיגיעו אליך יותר ויותר לקוחות ממקורות שמחוץ לרשת כלל לא קיימים. הפרסום ברשת מזכה אותך בנקודות זכות רבות הגורמות למנוע גוגל לדרג אתכם בדף הראשון לאורך זמן. היתרונות של הקידום האורגני הם: מקסימיזציה של התנועה מהקישורים האורגניים, פרסום זול לטווח הארוך ושימור התוצאות. התוצאות שמושגות בקידום אורגני לרוב לא יורדות למטה ביום אחד, גם כשהקידום נפסק.