אַלְטלַיְיף קידום אתרים

השוואה בין פרסום בפייסבוק לבין קידום אורגני ופרסום ממומן בגוגל

כשיש לכם עסק ואתם רוצים לקדם אותו, הבחירה באפיקי הפרסום והשיווק היא לעתים מבלבלת. מה שעושה פלאים לעסק אחד, עשוי להתגלות כחסר חשיבות לעסק אחר. כדי שלא תבזבזו את זמנכם וממונכם על שיווק ש"לא עובד",רצוי להבין את המשמעויות השונות של כל אפיק שיווקי לפני שמתחילים.

על שיווק, פרסום, קידום ומכירות
כדי שעסק יקבל הכרה בו, תהודה וגידול במכירות עליו ליצור מודעות אליו. יכול להיות שיש לכם מוצר מנצח, אבל אם לא מכירים אותו ואתכם, אין הרבה סיכוי שהוא יתרומם. זוהי תובנה ידועה ועולם השיווק מציע אין ספור דרכים לקדם את העסק אל עבר המטרה הנכספת: גידול במספר הלקוחות שיתעניינו במוצר או השירות שלכם. ישנם שני אפיקי שיווק ופרסום, שיש להם משקל וחשיבות רבים:

שיווק מתקדם באינטרנט – הפייסבוק הפך לבמת שיווק ופרסום איתנה מאד. בזמן קצר ניתן להגיע לכמות גדולה מאד של צרכנים הצופים בפרסום ובהמשך, אותם הגולשים יעבירו את הבשורה לחבריהם שיראו את השיתוף או התגובה על הקיר של החבר שלהם. זהו שיווק אפקטיבי מאד, הניתן כשירות ממומן ובתעריפים נמוכים. מתאים מאד לפרסום ממוקד ולפי קהל יעד ספציפי. פרסום, או שיווק בפייסבוק פותחים אפשרויות רבות בפני המפרסמים, הן באמצעות פרסום בתשלום, הן באמצעות ניהול הדף העסקי בפייסבוק, ובאופן שיצור עניין רב ותעבורת גולשים מרובה, כאלו שיביאו גם את חבריהם, וכן הלאה.

קידום אתרים בגוגל – האינטרנט הוא פלטפורמת פרסום רחבה מאד. יכול להיות שהאתר שלכם מושקע, מקצועי ומעניין אולם אם לא תקדמו אותו לא יידעו על קיומו. קידום אתרים עוסק בהפצת הבשורה בדבר קיום האתר שלכם. הדבר נעשה באמצעות מאמרי תוכן המופצים באמצעות קידום אורגני בגוגל, עם קישור לאתרכם. הקידום נעשה באמצעות שימוש במילות מפתח רלוונטיות, כך שהגולש שיקליד במנוע החיפוש גוגל מילת חיפוש מסוימת, ימצא את האתר שלכם בראש תוצאות החיפוש. שיטה זו היא מעולה לכל מישנותן שירות ברמה ארצית ומבקש חשיפה רחבה ביותר. ניתן לעשות את הקידום באופן עצמאי, או להיעזר בחברות שיספקו לכם שירותי קידום אתרים מקצועי, הכולל הפצת המאמרים, ניתוח ורכישת מילות מפתח רלוונטיות, קידום ממומן בגוגל ועוד.

מתקדמים ומקדמים
קידום אתרים ופרסום בגוגל הוא היום מקצוע מבוקש. הסיבה לכך היא כי יש לשיות רבה לאופי ושיטות הפרסום והקידום, הבנה של מה טוב לעסק שלכם, מה יביא את ההכרה בכם ובעיקר, בשורה התחתונה, איך תצליחו להגדיל את מעגל הלקוחות שלכם. ככל שהקידום יהיה ממוקד יותר, ובהתאם לצרכי העסק שלכם, וכן ייעשה בצורה המקצועית ביותר, כך תגדילו את החשיפה שלכם ואת הסיכויים לצמוח ולמנף את העסק.

בעולם האינטרנט קימת תחרות עזה על ליבו של הצרכן. זה מצידו, רווי האתרים והמידע, יחפש את האתרים האטרקטיביים ביותר, את הפרסום המעניין והמלהיב ביותר בפייסבוק ועם המידע הרלוונטי ביותר עבורו. ואת כל אלו, יכולה לקדם חברה מקצועית לקידום אתרים.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עיצוב אתרים

רוצה לקחת את העסק שלך לגבהים חדשים?
פנה אלינו עכשיו!

עיצוב אתרים

יותר מ-17 שנים של ניסיון בקידום אתרים, ומאות לקוחות מרוצים, בטוח אומרים עלינו משהו טוב…

אנחנו תמיד שמחים ליצור קשרים עם לקוחות חדשים, ונשמח לתת גם לכם שירות מצוין. קדימה, בידקו אותנו! 🙂