אַלְטלַיְיף קידום אתרים

קידום אתרי וורדפרס – אלטלייף

מערכת ניהול הבלוגים וורדפרס (באנגלית: WORDPRESS) שבשנים האחרונות משמשת גם כבסיס עבור מערכת ניהול תוכן לאתרי אינטרנט, היא מערכת נוחה ופשוטה לשימוש. העובדה שמדובר במערכת המבוססת על קוד פתוח, המאפשר גישה לקובצי המקור הופכת את המערכת לפופולארית במיוחד בקרב מפתחים באינטרנט. חברות בניית אתרים אימצו את הפיתוח בסביבת וורדפרס בשל הפונקציות הרבות שהיא מציעה בשל הגמישות והפשוט שלה עבור מפתחים. יתרון נוסף של המערכת הוא שהיא ידידותית ל-SEO, ועל כן ישנם חברות אינטרנט המציעות קידום אתרי וורדפרס.
בשל העובדה שהמערכת נועדה בראש ובראשונה לתת מענה לניהול תוכן וכתיבת בלוגים, נורא קל לפרסם ולערוך כתבות באמצעות הוורדפרס. המערכת כוללת מערכת חשבונות משתמשים (גישה לאתר באמצעות שם משתמש או דוא"ל וסיסמא) וכמובן לוח בקרה למנהל המרכז את ניהול כל האפשרויות, הפונקציות והתוכן באתר. קידום אתרי וורדפרס פופולארי במיוחד בזכות העובדה שהמערכת מאפשרת ליצור עמודים עם שמות דינמיים, בעברית או באנגלית ומאפשרת לנהל את התוכן באתר באתר באופן מסודר הכולל: תגיות, כותרות מתאימות וקישורים לכתבות נוספות.

למרות האפשרויות המתקדמות שקיימות במערכת, קידום אתרי וורדפרס בגוגל או בכל מנוע חיפוש אחר אינו נעשה לבד. חברות קידום אתרים ומפתחים עורכים לרוב אופטימיזציה קלה במערכת הוורדפרס ומשפרים את הנגישות של העמודים החשובים באתר למנועי החיפוש, זאת על ידי הוספת כותרות מתאימות, תיאורים מתאימים ובחירת מילות המפתח הנכונות. מערכת הוורדפרס מספקת סל של כלים מתקדמים לקידום האתר במנועי החיפוש, אך לא כל משתמש יודע לנצל כלים אלו על הצד הטוב ביותר, וכאן כדאי להכניס לתמונה מומחה לקידום אתרי וורדפרס.

כאמור, היכולת של אתרי הוורדפרס להתקדם בתוצאות מנוע החיפוש של גוגל ומנועי חיפוש נוספים קיימת בזכות הנגישות והאופטימיזציה הבסיסית של המערכת למנועי החיפוש. למרות זאת, חשוב להבין שהמערכת אינה יכולה לקדם את עצמה במנועי החיפוש וחייבת להיעשות פעילות נרחבת של הוספת תכנים לאתר ועדכונו על בסיס יום-יומי על מנת להגיע לתוצאות קידום טובות. קידום אתרי וורדפרס תמיד יהיה מועדף על פני קידום אתר רגיל, שכן במערכת הוורדפרס קל נוח ופשוט להוסיף, לערוך ולנהל את התוכן שבאתר.

התקשרו אלינו ונשמח לעמוד לשרותכם – 04-6229826

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עיצוב אתרים

רוצה לקחת את העסק שלך לגבהים חדשים?
פנה אלינו עכשיו!

עיצוב אתרים

יותר מ-17 שנים של ניסיון בקידום אתרים, ומאות לקוחות מרוצים, בטוח אומרים עלינו משהו טוב…

אנחנו תמיד שמחים ליצור קשרים עם לקוחות חדשים, ונשמח לתת גם לכם שירות מצוין. קדימה, בידקו אותנו! 🙂