אַלְטלַיְיף קידום אתרים

פרמטרים המסייעים בקידום האתר בגוגל

עולם קידום האתרים הולך ומתפתח בקצב מסחרר בשנים האחרונות בעיקר בשל המלחמה המתמשכת של מנועי החיפוש בהצפות "ספאמים" רבים ברשת הפוגעים באיכות התוכן ומביאים לתוצאות חיפוש שקריות לעיתים. המרוץ לדירוג האתרים האיכותי ביותר מביא את מנועי החיפוש השונים וגוגל בראשם לשנות מידיי תקופה את שיטות סינון ודירוג האתרים ברשת כשלעיתים השינויים הינם דרסטיים ביותר.

למרות השינויים הרבים ניתן לראות דפוסים רבים שנשמרים לאורך שנים ואשר משפיעים על הדרך בה נמדדת איכות האתר ובה נקבע דירוגו במנוע החיפוש.

להלן מספר פרמטרים המסייעים בקידום האתר בגוגל

 

וותק הדומיין
אתר וותיק בתחום מסוים בעל וותק של שנים במקום הראשון בתוצאות החיפוש יישאר שם בעיקר הודות לוותק הרב שלו.
מילות מפתח

כל אתר בנוי ומכיל מילות מפתח מסויימות. בין אם נרצה או לא, מנוע החיפוש ייקרא את האתר ויבחר את מילות המפתח המתאימות ביותר עבורו בהתאם לשם האתר, דומיין האתר, טקסט ועוד אלמנטים רבים נוספים. בחירת מילות המפתח הנכונות הכרחית ביותר לכל פעולת קידום אתרים כך תוכל למשוך ציבור גולשים רחב יותר אם תבחר את מילות החיפוש הנכונות ביותר לנושא האתר ותתמקד עליהם בכל פעולת קידום אתרים אותה נפרט בהמשך.
תוכן איכותי ומקורי

מגוון פרמטרים רחב נמדד בדירוג כל אתר ואתר על ידי מנוע החיפוש כאשר אחת השיטות הבטוחות לקידום אתרים הינה תוכן מקורי ואיכותי אשר מעניין את הקורא, מכיל מילות מפתח ומושך את הלקוח לביצוע פעולות שונות באתר. טקסט שכזה "נקרא" על ידי מנועי החיפוש השונים המדרגים את האתר מעט גבוה יותר בדרך למקום הראשון.
אופטימיזציה של אתר

"חוקי" האופטימיזציה של אתרים רבים נצמדים לכלל ברזל אחד- נוחות הגולש. ככל שהאתר בנוי בצורה נוחה ונגישה יותר עבור הגולש כך מנוע החיפוש ידרג אותו גבוה יותר. שילוב של אופטימיזציה עם שיטות קידום אתרים אחרות כגון טקסט, תמונות, מבנה ועיצוב האתר ועוד רבים תביא לדירוג גבוה יותר של האתר בתוצאות החיפוש.
קידום אתרים איכותי ( או קידום אורגני) יידע לשלב בין אלמנטים אלו לבין אלמנטים נוספים וזאת בכדי שתוכל להביא את אתרך לדירוג הגבוהה ביותר בתוצאות החיפוש. כל פעולת קידום אתרים נשענת על חוקי האופטימיזציה של האתר תוך התחשבות במילות המפתח, טקסט איכותי ואלמנטים רבים נוספים המשתנים בין תקופה לתקופה על ידי מנועי החיפוש בניסיון להפחית ולהתעלם מכמות "חוות" הטקסט אותם בנו אנשים רבים בפעולות קידום אתרים פסולות.

חברות המומחות בקידום אתרים באינטרנט יסייעו לכם להגיע למקומות הראשונים בביטויים אותם תבחרו

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עיצוב אתרים

רוצה לקחת את העסק שלך לגבהים חדשים?
פנה אלינו עכשיו!

עיצוב אתרים

יותר מ-17 שנים של ניסיון בקידום אתרים, ומאות לקוחות מרוצים, בטוח אומרים עלינו משהו טוב…

אנחנו תמיד שמחים ליצור קשרים עם לקוחות חדשים, ונשמח לתת גם לכם שירות מצוין. קדימה, בידקו אותנו! 🙂