אַלְטלַיְיף קידום אתרים

על הטכנולוגיה של קלין ביט לחיטוי וטיהור וירוס הקורונה ממבנים וחללים

הטכנולוגיה שאנחנו עושים בה שימוש היא טכנולוגיה מתקדמת מאוד ואיכותית. מקור הטכנולוגיה הוא צבא ארצות הברית וכיום היא הפכה להיות שכיחה מאוד ונחוצה מאוד בכל רחבי העולם ובארץ שלנו בפרט. איכות הטכנולוגיה הוכחה בהרבה מאוד ניסויים קליניים ולכן אפשר לסמוך על היעילות והאיכות היסודית של הניקיון שלה.

STERAMIST  הינה טכנולוגיה של הצבא האמריקאי ע"י DRPA (הסוכנות הצבאית לפרויקטים מחקריים מתקדמים) למלחמה במתקפת האנתרקס בשנות ה-2000. טכנולוגיה זו שוחררה לשוק הפרטי בארה"ב בשנים האחרונות ועכשיו היא מגיעה לישראל ולמזרח התיכון.

לטכנולוגיה זו יכולת מוכחת ויעילה של  חיטוי בדרגת log6 וגם מעלה מכך כנגד פתוגנים (ווירוסים, עובש וחיידקים עמידים) כדוגמת: MRSA, נגיף הקורונה ( – COVID-19) , Klebsiella, VRE, CRE, C-diff , Citrobacter, e-coli ואחרים.

על איכות השירות של קלין ביט  – שירותי החיטוי והטיהור  המובילים לחיטוי וירוס הקורונה במבנים ובחללים

שיטת החיטוי והטיהור של קלין ביט מבוססת על עיקרון היינון הבינארי   (BIT)היא שיטה אשר מבוססת על שימוש במי חמצן בריכוז גבוה של  7.8% (שיטה זו שונה במהות שלה מהשיטה המוכרת כיום בשוק של שימוש באדי מי חמצן). טכנולוגיה מתקדמת זו הינה ידידותית לסביבה והיא מותאמת באופן מלא לחיטוי של ציוד רפואי, ציוד טכנולוגי, ציוד של עסקים ולמגוון רחב וסוגים רבים של חומרים.

חיטוי חיידקים, טיהור וירוס קורונה ממבנים וחללים עושים רק עם חברת קלין ביט

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עיצוב אתרים

רוצה לקחת את העסק שלך לגבהים חדשים?
פנה אלינו עכשיו!

עיצוב אתרים

יותר מ-17 שנים של ניסיון בקידום אתרים, ומאות לקוחות מרוצים, בטוח אומרים עלינו משהו טוב…

אנחנו תמיד שמחים ליצור קשרים עם לקוחות חדשים, ונשמח לתת גם לכם שירות מצוין. קדימה, בידקו אותנו! 🙂