אַלְטלַיְיף קידום אתרים

עיצוב חצר בבית פרטי – עיצוב גינה בבית פרטי

עיצוב חצר פרטית וגינה פרטית בזמן שיפוץ

כשבונים בית חדש, מעוניינים לבצע את ההתאמה המושלמת בין עיצוב הבית לבין החצר, אפשר לפנות לאנשי מקצוע שונים, ביניהם גם אדריכל נוף, אשר יספקו את התכנון הנכון. בטווח הרחוק, תכנון נכון של חצר הבית, עשוי גם להוביל לעלויות תחזוקה נמוכות יותר של הגינה.

אז בונים בית חדש, ותכנון הגינה הוא חלק בלתי נפרד מהתכנון הכולל של עיצוב הבית ובנייתו. נכון, מדובר בתהליך די מורכב, אך בהסתייעות הנכונה ועל ידי איש המקצוע המתאים, התהליך עשוי להיות קל יותר באופן משמעותי.
מבין אנשי מקצוע שניתן להסתייע בהם לטובת תכנון חצר הבית העתידית, אפשר תמיד לברר לגבי שירותים של גננים מקצועיים, אך מומלץ גם לבדוק במה שירותיו של אדריכל נוף, יהיו שונים משירותים של גנן גינות פרטיות.
כשמדברים "עיצוב חצר", מדברים עלויות תחזוקה עתידיות, מדברים עיצוב ואסתטיקה, מדסקסים התאמת סוגי פרחים ועצים לאופי הבית, לאופי האזור ועוד רבות.

לצפייה בפרוייקטים של עיצוב בתים ליחצו כאן


עיצוב גינות, אדריכלות נוף במרכז הארץ – מה עדיף, גנן מקצועי או אדריכל נוף

אין ספק שתי האופציות אפשריות ומבורכות. בהסתייעות שני בעלי המקצוע הללו, תוכלו אפילו לחסוך בעלויות תחזוקת הגינה בהמשך הדרך, היות גינתכם תתוכנן באופן בו מערכת ההשקיה תהיה חסכונית, צמחייתכם תהיה מותאמת לאופי האזור ואופי מזג האוויר באזורכם ועוד.

זכרו, התאמת הצמחייה לא פחות חשובה, היות אם תשתלו צמחים שמתאימים לאופי האזור ומזג האוויר, לא תצטרכו כל הזמן להיות עסוקים בפרחים נובלים, בצמחייה שמתייבשת ועוד.
בדרך כלל, גנן מקצועי אמור לדעת להתאים את סוג הצמחייה לחצר העתידית שלכם, כך שלא תצטרכו לבזבז ממון עתידי רב כרוך בהחלפת הצמחייה לעיתים קרובות. הבחירה בין אדריכל נוף לבין גנן מקצועי, תלויה בתקציב שלכם, הרצונות שלכם לעיצוב הגינה, בחשיבות שאתם מקנים עבור היחס בין עיצוב הגינה לבין הסביבה העירונית והכפרית (תפקידו של אדריכל נוף בד"כ) ועוד.


עיצוב גינות בשילוב בריכות נוי

ההתחשבות בתנאי מזג האוויר:
עוד דבר שצריך לקחת בחשבון כשמדברים על עיצוב של גינות, זו השאלה איפה בדיוק נמצא הבית שלכם ואיפה ממוקמת הגינה.
האם מגיעה אליה שמש בצורה ישירה? האם אתם חיים באזור קר במיוחד? או אולי ליד הים ואף יש באפשרותכם לעצב גינה בסגנון טרופי?
את כל הפרטים האלה צריך לקחת בחשבון כי אפילו בנושא של בחירת הצמחייה יש לכך חשיבות.
כלומר, אם אתם רוצים שעיצוב הגינה יהיה מושלם ואם אתם רוצים שניתן יהיה ליהנות מצמחיה יפה בגינה צריך יהיה להתייחס, בין היתר, לתנאי מזג האוויר.

לצפייה בפרוייקטים בעיצוב גינה טרופית ליחצו כאן


עיצוב גינות בבתים פרטיים עם המומחים

עיצוב גינה בית פרטיאם חשבתם לרגע לעצב את הגינה שלכם לבד, כדאי שתדעו שאין בכך כל טעם. כלומר, אם אתם יכולים לפנות אל המומחים ולהזמין מהם שירות של עיצוב גינה, אז למה לא?
מי שעוסק בתחום הזה יוכל להגיע לגינה שלכם, למדוד אותה ולהתרשם מהשטח שלה, ועל פי ההתרשמות הזאת הוא יוכל להציע לכם אופציות שונות לעיצוב.
אנשי מקצוע שזו המומחיות שלהם יוכלו לעשות את הכול הרבה יותר מהר וגם להגיע לתוצאות הרבה יותר טובות, כך ששווה לכם לפנות אל מי שחי ונושם את התחום הזה.


ההשקעה הכלכלית בעיצוב הגינה

אי אפשר להתעלם מהשאלה כמה עולה לעצב גינה, כי למי מאיתנו זה לא איכפת?
אומנם רוב האנשים שיש להם גינה ביתית היו רוצים שהגינה תהייה כמה שיותר יפה והם גם מוכנים להשקיע בכך לא מעט, אך לכל אחד מאיתנו צריך להיות גם גבול שאותו הוא לא מוכן לעבור.
כשמדברים על עיצוב של גינות על ידי אנשי מקצוע מומחים צריך לקחת בחשבון את העובדה שאם תיפנו אל חברה מקצועית הרי שחלק מהמקצוענות היא להצליח לעמוד בתקציב של הלקוח. כלומר, החברה המקצועית צריכה לדעת איזה עיצוב להציע לכל לקוח, בין היתר, בהתאם ליכולות הכלכליות שלו ובהתאם לתקציב שלו לעניין.
בוודאי תרצו שהגינה שלכם תהייה מקסימה ויפה אך זה לא אומר שאתם צריכים לקנות את ריהוט הגן הכי יקר שיש או את הברביקיו הכי משוכלל שקיים. חלק מהעניין בעיצוב של גינות זה גם להבין מה הלקוח יכול להרשות לעצמו ולתפור עבורו את החבילה המתאימה ביותר. אתם תראו שהיום תהייה לכם הזדמנות לעצב את הגינה אפילו מבלי שתוציאו על זה הון עתק, אז למה אתם מחכים?
גינה שמעוצבת יפה זו גינה שהרבה יותר נעים לצאת אליה וליהנות בה ולכן שווה להשקיע בעניין.

 

א

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עיצוב אתרים

רוצה לקחת את העסק שלך לגבהים חדשים?
פנה אלינו עכשיו!

עיצוב אתרים

יותר מ-17 שנים של ניסיון בקידום אתרים, ומאות לקוחות מרוצים, בטוח אומרים עלינו משהו טוב…

אנחנו תמיד שמחים ליצור קשרים עם לקוחות חדשים, ונשמח לתת גם לכם שירות מצוין. קדימה, בידקו אותנו! 🙂