אַלְטלַיְיף קידום אתרים

משלוחי פרחים בצפון הארץ – זיו רוזס

משק זיו רוזס – משלוחי פרחים בצפון ישירות מהחקלאי

מחפשים דרך פשוטה לחיסכון ? פשוט הזמינו את הפרחים שלכם ישירות מהחקלאי. זה הרבה יותר זול מאשר דרך חנות פרחים ביישוב שלכם.

הזמנת פרחים החנות – מהם היתרונות

חנויות פרחים מקומיות מתרחבות ומציעות שירותים של משלוחי פרחים באמצעות אתרי אינטרנט מסחריים שהן מקימות. בעלי חנויות הפרחים מחפשים מקור הכנסה נוסף מלבד השיווק הפרונטאלי שבחנות הפרחים וההזמנות הטלפוניות ובוחרים להתרחב עם העסק לאינטרנט. היתרונות: תפוצה ארצית ולא נקודתית, שיווק באמצעות האינטרנט וגיוס לקוחות חדשים. החיסרון: תפוצה ארצית של זרי פרחים מחייבת את חנויות הפרחים להקים מערך של שליחויות והפצה של זרי פרחים.

מי שלמעשה שולט בשוק ההזמנות של משלוחי פרחים באמצעות אתרי האינטרנט הן רשתות הפרחים אשר פועלות בתפוצה ארצית גם בחנויות. הרשתות הגדולות מחזיקות מספר סניפים הפזורים ברחבי הארץ, באמצעות רשת של סניפים ניתן לנתב את המשלוחים ליעדם ביתר קלות, ולהגיע לתוצאות טובות מאוד במועדי הגעה של משלוחים ליעדם. הרשתות הגדולות יכולות להרשות לעצמן להוציא עשרות אלפי שקלים בהקמת מערך אינטרנט מתקדם בזמן שחנויות הפרחים המקומיות נשארות הרבה מאחור.

 

דף היישובים באתר פרחי זיו רוזס – לביצוע הזמנות זרים

האינטרס של רשתות הפרחים הגדולות הוא הגדלת ההזמנות של משלוחי פרחים באמצעות אתרי האינטרנט על חשבון המוקדים האינטרנטיים וההזמנות בסניפים. הסיבה: חסכון בעלויות ובכוח אדם. לכן, רשתות הפרחים הגדולות עורכות הנחות משמעותיות למזמינים זרי פרחים באמצעות אתרי המסחר שלהם, הנחות הניתנות למזמינים באמצעות האתר בלבד. בכך חוסכות הרשתות בכוח אדם במוקדי ההזמנות הטלפוניים. ככל שההזמנות באתרי האינטרנט של הרשתות עולות, כך יורד מספר ההזמנות במוקדי ההזמנות הטלפוניים.

חנויות הפרחים המקומיות הבינו ממזמן שענף ההזמנות של זרי הפרחים והזמנות משלוחי פרחים שצובר תאוצה בשנים האחרונות מכניס הכנסה נכבדת לרשתות הגדולות והן אינן מעוניינות להישאר מאחור. לאחרונה צצו ברשת מספר אתרי מסחר של חנויות פרחים מקומיות שנעזרות במספר חנויות נוספות ובכך יוצרות אפשרות של הפצה ארצית של משלוחים. מדובר בענף שמכניס כמה מיליוני שקלים בשנה, וחנויות הפרחים המקומיות אינן רוצות להישאר מאחור. אך החיסרון הגדול הוא שאתם משלמים לחנות את התיווך….

משלוחי פרחים בצפון עושים דרך משק זיו רוזס: ותמיד  זיכרו שפרחים  ישירות מהחקלאי  זה  יותר זול

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עיצוב אתרים

רוצה לקחת את העסק שלך לגבהים חדשים?
פנה אלינו עכשיו!

עיצוב אתרים

יותר מ-17 שנים של ניסיון בקידום אתרים, ומאות לקוחות מרוצים, בטוח אומרים עלינו משהו טוב…

אנחנו תמיד שמחים ליצור קשרים עם לקוחות חדשים, ונשמח לתת גם לכם שירות מצוין. קדימה, בידקו אותנו! 🙂