אַלְטלַיְיף קידום אתרים

העברת אתר לתבנית וורדפרס חדשה וטיפול בבעיות שנוצרו

כמה דברים שכבר טיפלתי בהם:

1. הכנסתי את הסייטמאפ לסרצ' קונסול (היתה בנכס הישן = http, אבל לא בחדש. בישן אגב יש עוד דפים סרוקים).

2. היתה בעיה ביוסט (בעיה ידועה ישנה כבר) שגרמה ליצירת דף לכל תמונה, כמו זה למשל, וזה גרם להצפה של דפים באיכות נמוכה כמו שראינו (מעל 700 דפים באתר. לשם השוואה, כל הדפים, הפוסטים והפרוייקטים ביחד באתר זה 100 כתובות). התקנתי את התוסף שיוסט יצרו במיוחד בשביל זה, ועכשיו אתה יכול לראות את התמונות כמו שהן אמורות להיות, ולא כדפים. לפי מה שכתוב, הכתובות אמורות לרדת כולן מהאינדקס תוך 6 חודשים לכל היותר, מקסימום נתחיל להסיר ידנית.

בעיות נוספות באתר רק בגירסת סלולרשחשוב לטפל בהן:

התפריט לא מגיב בלחיצה הראשונה על שם הדף שרוצים לעבור אליו. צריך ללחוץ פעמיים לפחות.
הגלריה מסתירה את התפריט.
אין תפריט דרופ דאון.
קורה לפעמים שהדפים נטענים ללא הדר (ואז גם אין תפריט וכו').
הטופס שבאזור הטקסט בדף מאוד צר ולא נוח להזין בו פרטים.
בעיות כלליות:
כמה מהדפים שבתפריט די דלים בתוכן, כמו למשל דף ספי חלון.
בגלריות יש יותר מדי תמונות. כדאי לצמצם כדי להאיץ את הטעינה. לדוגמה – הגלריה שבעמודי הבריקים.
באופן כללי, זה שהגלריות חוזרות על עצמן (אותה גלריה בדיוק בכמה דפים) ולא מציגות משהו ספציפי, זה לא דבר כל כך טוב. לדוגמה: דף פסיפס לבריכה – יש הרבה תמונות של ריצוף אבן טבעית  לבריכות ושל קופינג, ורק לקראת הסוף יש כמה תמונות של פסיפס. בגלריות של עמודי הבריקים מעורבבים כל סוגי הבריקים באותה גלריה שחוזרת על עצמה. מזכיר שכל הזמן ביקשנו שיכתבו שמות לתמונות כדי שיעזור לקידום.

טיפול בעמודים המרכזיים  -עמודי הגלריות

דבר אחרון לגבי הגלריות – אני ממליץ לשנות את המבנה שלהן חזרה לגריד (ריבועים בינוניים) במקום סליידר – כמו שהיה באתר הישן. אולי אפילו יעזור לשפר זמני טעינה.
הכותרת בעמוד קופינג לא כל כך טובה. במקום "קופינג שיש ואבן טבעית" עדיף לכתוב "קופינג לבריכות שחיה" או משהו בסגנון (המשמעות היא שיש קופינג לחלון = סף חלון, וקופינג לבריכות שחיה. הוא יהיה בכל מקרה משיש או מאבן טבעית, וזה לא מוסיף יותר מדי כביטוי לדף כמו הצירוף של "לבריכה").
בגלל שלא רואים כל כך טוב את הכותרת של הדף (מתחת לתפריט, על הרקע של התמונה), כשהדפים מתחילים ישר מגלריות ואין שום טקסט, זה מרגיש קצת לא גמור. מציע להוסיף H2 או 3 עם כמה מילים כמו "מבחר סוגי ריצוף לגינה – אבני מדרך מבזלת ומאבן טבעית… צפו בתמונות:" זה יעזור מבחינת קידום האתר וגם מבחינת הנראות לגולש
משהו קטן – בכל הטפסים באתר, גם בנייד וגם בדסקטופ, יש שדות שמיושרים לשמאל. זה לא נראה כל כך טוב.
בנוסף לגבי הטופס, בהרבה מקומות הוא פשוט תקוע באמצע הטקסט ולא ממש תורם. צריך להצמיד אותו למקום מסודר. או ישר מתחת לגלריה, או בין פסקה ל-H3 וכו'.
מה שרז עשה בדף חיפוי פנים מאוד יפה, רק צריך לוודא שזה מתאים לסלולר (טיפה שיפרתי). בנוסף, משהו קרה בדף הזה לטלפון למעלה בהדר (זה משום מה קורה רק בדף הזה).
זה לבינתיים…

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עיצוב אתרים

רוצה לקחת את העסק שלך לגבהים חדשים?
פנה אלינו עכשיו!

עיצוב אתרים

יותר מ-17 שנים של ניסיון בקידום אתרים, ומאות לקוחות מרוצים, בטוח אומרים עלינו משהו טוב…

אנחנו תמיד שמחים ליצור קשרים עם לקוחות חדשים, ונשמח לתת גם לכם שירות מצוין. קדימה, בידקו אותנו! 🙂