קמפיין מודעות בגוגל מאפשר לקבל חשיפה מיידית ומדויקת בתוצאות החיפוש של גוגל ואף באתרים אחרים ברשת באמצעות מודעות טקסט ומדיה עשירה.
ניהול מוצלח של קמפיין מודעות בגוגל משלב בין חקר והבנת המוצר המקודם, ניתוח סטטיסטי והצלבת מידע, וגם לא מעט הגיון בריא ואינטואיציה.
למנהל הקמפיין ישנם מספר כלים בעזרתם ניתן למקסם את החשיפה של המודעות לגולשים הרלוונטיים ביותר.
- חקר מילות מפתח, הוספת ביטוים חדשים לקמפיין וחסימת ביטוים לא רלוונטיים.
לאחר שהקמפיין שלכם רץ כבר מספר חודשים, מומלץ לבדוק אילו ביטוים הפעילו את המודעות שלכם על מנת למצוא ביטוים רלוונטיים נוספים שלא עלו בעת הקמתו, ביניהם ביטויי "זנב ארוך" הנחשבים לאיכותיים יותר.
מנגד, מומלץ מאוד לחסום ביטוים בלתי רלוונטיים שעלולים לגזול נתחים מהתקציב, ולבדוק אם מילות המפתח רחבות מדי או מדויקות מדי. - שינוי הצעות מחיר לצורך ניצול טוב יותר של התקציב.
ייתכן שישנם ביטוים שהצעת המחיר בהם נמוכה מדי ולכן הם נופלים במיקומים ומנגד ייתכן שישנם ביטוים שאתם משלמים עליהם יותר מדי.
מערכת הקמפיינים של גוגל אדוורדס בנויה כך שהיא מאפשרת לנהל את הצעות המחיר מתוך הדו"ח המקוון. - תקציב הקמפיין הינו יומי ולכן מאפשר שינוי והתאמה מידיים, כך שאם קיים צורך בהגדלה או הקטנה של התקציב ניתן לעשות זאת בכל עת.
- הגדרת שעות וימי פעילות הקמפיינים באופן התואם לצרכי העסק. לדוגמה, אם ניתן לפנות אליכם רק באמצעות הטלפון בשעות הפעילות או אם העסק שלכם אינו פועל בשבת, ניתן ומומלץ להפעיל את הקמפיין רק בשעות אלו באופן אוטומטי.
- הגדרות אזוריות, כמו תחימת הקמפיינים לאזורים גיאוגרפיים או בחירת שפות שרק בהן יופיעו המודעות תאפשר גם היא מיקוד טוב יותר של המודעות לקהל היעד הרלוונטי.
- הוספת קמפיינים מסוגים שונים כמו קמפיין ברשת המדיה או קמפיין רימרקטינג, עשויה להרחיב ולגוון את רדיוס הגולשים אליהם אתם מנסים לפנות.
- ניתוח סטטיסטי תקופתי והצלבת המידע בעזרת כלי ניהול הקמפיין יאפשרו לכם להשאר תמיד ממוקדים בכיוון הנכון ולהרוויח קמפיין מוצלח.