אַלְטלַיְיף קידום אתרים

קישורים פנימיים

מקובל הוא שקישורים פנימיים בין אתרי האתר, העוסקים במילות החיפוש של האתר, מגדילים את מדד הרלוונטיות של האתר בעיני חברת גוגל, בעבור אותה מילה. כך ילמד אתכם כל מורה לקידום אתרים, שיש ליצור קישורים פנימיים מכל עמוד, לשאר העמודים, ורצוי שיהיו 'איכותיים', כפי שציינתי לעייל. חשיבות נוספת, שאני לא מוצא לה צידוק, יש לקישור 'עוגן' בעמודים. אלו קישורים הפונים לאזורים בעמוד, אותם סימנו, שע"י לחיצה עליהם, נוצר מעבר בעזרת גלילת העמוד לאזור המבוקש

מה  הבעיה: שוב, מדוע רלוונטי יותר אתר המקשר לחלקיו השונים במילה מסוימת, מאשר אתר שלא עושה זאת, אבל 'מדבר לעניין'. מדוע אתר שאינו רלוונטי במילת החיפוש 'רפואת עיניים' יכול להתקדם על חשבון זה הרלוונטי יותר, ורק בגלל העובדה שנעשה בו שימוש בקישורי עוגן. זוהי לא אופטימיזציה, זוהי פשוט דרך להעמיס מילים באתר, ועוד בהמלצתה הבלעדית של חברת גוגל עצמה.
ואם בכיעור האינטרנט עסקינן קודם, הרי שהתופעה הזו תורמת לכך מאוד. תפריטי האתרים, בצד, למעלה, למטה, איפה לא, נראים כאילו אדם עילג כתב אותם. במקום לקשר לעמוד 'ליצן לימי הולדת' שרק הגיוני שאתר העוסק בכך יקשר, אנחנו מוצאים לאחרונה 'ליצן ל ימי הולדת', או מוזר יותר אפילו: 'ליצן עבור ימי הולדת'. או קישורים לעמוד פנימי הזוי, בסגנון: 'מחשבים ניידים מחשב נייד'. או אפילו היפוכי אותיות, כמו: 'הרגאיו' (יש לקרוא הפוך)… אתרים לא רק מתכערים, הם ממש מתפרקים. והם ממש לא רלוונטיים יותר בגלל זה

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עיצוב אתרים

רוצה לקחת את העסק שלך לגבהים חדשים?
פנה אלינו עכשיו!

עיצוב אתרים

יותר מ-17 שנים של ניסיון בקידום אתרים, ומאות לקוחות מרוצים, בטוח אומרים עלינו משהו טוב…

אנחנו תמיד שמחים ליצור קשרים עם לקוחות חדשים, ונשמח לתת גם לכם שירות מצוין. קדימה, בידקו אותנו! 🙂