פרסום בפייסבוק

פרסום ושיווק בפייסבוק הפייסבוק כערוץ שיווקי ופרסומי מוביל בישראל 2018

לאחר הקמת עסק, או על מנת להגדיל את תפוקותיו של עסק חדש, יש להתחיל עם עבודת השיווק שתעשה בכל הכוח. אחד המהלכים השיווקים המרכזיים הוא כמובן בניית אתר שיכיל מידע אודות השירות או המוצר שהעסק מספק. האתר צריך להיות בנוי ומעוצב נכון כדי למשוך אליו גולשים רבים ככל האפשר. מכאן, יש להביא את קיומו של האתר לידיעת גולשים רבים ולהפיץ אותו באופן נרחב. אחד הערוצים הוא הפייסבוק. פרסום בפייסבוק נעשה במספר דרכים: הקמת דף בפייסבוק, יצירת עמוד אישי, הקמת קבוצת פייסבוק , פרסום בגוגל ופרסום מודעות.

פרסום ממון בפייסבוק – פרסום באמצעות מודעות
ממש בדומה לפרסום מודעות בגוגל אשר ניתן לעשות דרכו קידום ממומן, כך ניתן לעשות גם פרסום בפייסבוק. בשונה מהגוגל, בעזרת הפייסבוק ניתן לפנות לקהל יעד ממוקד יותר אשר מתאים למוצר או לשירות אותו רוצים לשווק. פרסום עבור קורס לימודים כלשהו למשל ניתן לפרסם כך שיגיע לצעירים בגילאים שאחרי צבא, כאלה שמגדירים עצמם כמתעניינים בתחום ועל פי קריטריונים נוספים. יש יתרון לכך כי התשלום לפייסבוק מתבצע לפי שיטת PPC- תשלום עבור קליק. התשלום נקבע מראש פר לחיצה ולא על פי זמן בו מופיעה מודעת הפרסום. על מנת שהפרסום יהיה אפקטיבי יותר, כדאי שלחיצה תביא אל דף נחיתה קצר וממוקד הכולל טקסט קצר ותמונה אטרקטיבית וממנו יהיה ניתן להמשיך עם תהליך יצירת הקשר והמכירה. בהגעה לדף הבית באתר הגולש יוכל לקרוא, לעיין מעט ולשכוח מהעניין. כדאי להכות בברזל בעודו חם.

יצירת קבוצה בפייסבוק

יצירת קבוצת פייסבוק תאפשר לכם לפרסם עדכונים על מבצעים שונים הנעשים במסגרת העסק, אירועים מיוחדים שאתם מארגנים על מנת לקדם את העסק. זכרו כי הפייסבוק הוא פלטפורמה ענקית וכל אדם שיצטרף לקבוצת הפייסבוק יביא לכך שהעדכון יתפשט כמו אש בשדה קוצים. כבר לא מדובר על העברת הידיעה מפה לאוזן אלא מפה אחד לעשרות אוזניים.

יצירת דף עסקי בפייסבוק

כדאי לזכור כי פייסבוק הוא אתר אשר מקודם בגוגל באופן אוטומטי. במידה ותבנו דף בפייסבוק, גוגל מקדם את הדף על פי הנתונים ומילות המפתח שיופיעו בו, לכן כדאי לבנות אותו בצורה חכמה. כדאי שיהיו בו מילות מפתח רבות ככל שניתן הקשורות כולן לנושא הרלוונטי. כך דף הפייסבוק יגיע לרשימת הראשונים בגוגל ותזכו לפרסום במקביל לביצוע קידום אתרים בגוגל עבור האתר שלכם. ניתן לפעול כמובן בשני המישורים- בגוגל ובפייסבוק. כך רק יעלה הסיכוי שלכם לזכות להכרה באופן מהיר.