אַלְטלַיְיף קידום אתרים

עבודה משותפת עם הלקוח בעת בניית דף נחיתה

קשר מול לקוח בזמן בניית דף נחיתה

הלקוח חייב לקחת חלק בבניית דף הנחיתה שלו וחייב לצאת מאזור הנוחות ולהביא את עצמו בכדי שדף הנחיתה ישקף אותו ואת העסק בצורה הטובה ביותר

להלן דיאלוג עם הלקוח שהיה בעת יצירת דף נחיתה עבור קורס צילום אומנותי

אני מצרף מספר שאלות  שאם תוכל לענות עליהן זה יעזור לנו גם בכתיבת דף הנחיתה וגם ויצירת פרסומות טובות יותר.
אשמח אם תוכל להתפנות לזה:

א. גברים, נשים, גיל, האם זה בקטע מקצועי או בשביל ההנאה

ב. תוכנית הקורס. מה נושאי השיעורים?

ג. בוגר הקורס, מה הדבר העיקרי שהוא קיבל בקורס? מה יש לו ביד, שלא היה קודם?

ד. האם יש לך לוגו?

ה. חשוב במיוחד. האם יש עדויות של בוגרי הקורס?

החשיבות של עדויות בדף נחיתה או באתר לקוח

מדוע כדאי בכל זאת להוסיף עדויות:
א- זה ישפר את ההמרות של הדף
ב- הלקוח ירוויח מאוד מלשוחח עם בוגרי הקורסים
ג- תוכל תוך שעה להשיג שלוש עדויות. זה לא לוקח הרבה זמן. זה כן דורש לצאת מאזור הנוחות.
ד- תוך כדי השיחה עם הבוגרים תוכל לספר להם שהוא פותח קורס. אולי הם יפיצו ויביאו לו נרשמים

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עיצוב אתרים

רוצה לקחת את העסק שלך לגבהים חדשים?
פנה אלינו עכשיו!

עיצוב אתרים

יותר מ-17 שנים של ניסיון בקידום אתרים, ומאות לקוחות מרוצים, בטוח אומרים עלינו משהו טוב…

אנחנו תמיד שמחים ליצור קשרים עם לקוחות חדשים, ונשמח לתת גם לכם שירות מצוין. קדימה, בידקו אותנו! 🙂