אַלְטלַיְיף קידום אתרים

ניתוח דוחות בסיסים בתוך גוגל אנליטיקיס

הדוח הבסיסי ביותר אותו אנו שולחים ללקוח הוא בעצם דף הכניסה הסטנדרטי של האנליטיקס, והוא הדוח הכי פשוט במערכת.
אם הלקוח רואה אותו בפעם הראשונה, יכול להיות שזה טיפה מבלבל, בגלל שזה דוח שעוצב באופן כזה שיענה על מרבית השאלות המהירות של כל משתמשי אנליטיקס בעולם (מאות מיליונים), אבל מתרגלים אליו מהר מאוד.

הבנה של דוח אנליטיקיס בסיסי ללקוח

דבר ראשון, אפשר להתעלם מכל החלק התחתון שבו מופיעה הטבלה "שפה".
זה פשוט מראה את שפות מערכת ההפעלה שדרכה הגיעו הגולשים. חסר משמעות מבחינת האתר הזה.
  • משתמשים: גולשים שונים באתר (אם אותו גולש נכנס מאותו מכשיר או מאותו IP כמה פעמים, הוא יזוהה כגולש אחד בלבד). זה מספר הגולשים באתר נטו.
  • פעילויות באתר: כמה פעילויות היו באתר ברוטו. גם אם אותו גולש נכנס מספר פעמים, כל כניסה תיספר מחדש.
  • הצגות דף: מספר הדפים שנצפו בכל ביקור (פעילות באתר). לדוגמה – אם 1,000 פעילויות באתר הניבו בסה"כ 42,000 צפיות בדפים, אז המספר שיופיע כאן הוא 4.2.
  • שיעור יציאה: נהוג להגדיר את הנתון הזה כ"יציאה מהאתר ללא מעבר לדף אחר" אבל בפועל הנתון הזה אומר ש-
    או שאנליטיקס ידע לזהות תחילת פעילות אבל לא את סיומה (ובמקרה הזה, גם יציאה ללא מעבר לדף אחר),
    או שהגולש שהה בדף למעלה מ-30 דקות ללא מעבר לדף אחר, שבמקרה הזה, הגולש הופך ל"רדום" והביקור מסתיים אוטומטית מבחינת אנליטיקס ובמעבר לדף הבא הוא ייספר כמבקר חדש.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עיצוב אתרים

רוצה לקחת את העסק שלך לגבהים חדשים?
פנה אלינו עכשיו!

עיצוב אתרים

יותר מ-17 שנים של ניסיון בקידום אתרים, ומאות לקוחות מרוצים, בטוח אומרים עלינו משהו טוב…

אנחנו תמיד שמחים ליצור קשרים עם לקוחות חדשים, ונשמח לתת גם לכם שירות מצוין. קדימה, בידקו אותנו! 🙂