לפני שמתחילים תהליך של קידום אורגני באתר אינטרנט, מומלץ להכין ללקוח דוח אופטימיזציה המציג בפניו דברים באתר אותם כדאי לשפר.
הדוח מכיל פירוט של מצב הדברים כפי שהם באתר לפני תחילת העבודה.
זה כתוב לפי הטאבים של קובץ אקסל בו יש פירוט כל עמודי האתר (כולל כתובות מופנות) – כתובת, סטטוס, נתונים על תגיות META וכותרות H ונתונים נוספים. טאב זה מיועד כדי לתעד תמונה כללית.
טאב ראשון: מקוריות תוכן וכמות תוכן – האם התוכן בדפי האתר המרכזיים הוא מקורי? האם יש מספיק תוכל בדפים המקודמים.
טאב שני: טייטלים משוכפלים. יש להתייחס בו לארבעה עמודים ספציפיים (שתי כפילויות).
טאב שלישי: תיאורי עמוד משוכפלים. יש לכתוב מחדש תיאור עמוד מקורי חדש לכל אחד מהם.
טאב רביעי: תיאורי עמוד חסרים. יש לכתוב תיאור עמוד מקורי לכל אחד מהם.
טאב חמישי: מילות מפתח משוכפלות. יש לערוך את כל התגיות הרלוונטיות שבעמודים אלו.
טאב שישי: מילות מפתח חסרות. בעמודים אלו תגית זו ריקה.
טאב שביעי: תמונות בנפח גבוה מ-100 קילובייט. יש לדחוס תמונות אלו ולהעלות אותן מחדש מכיוון שהן מאטות את טעינת הדפים. במיוחד יש לשים לב לתמונות בנפחים הגבוהים מאוד (סביב מגהבייט ומעלה).
טאב שמיני: תמונות עם תגיות Alt ריקות. יש למלא תגיות אלו בתיאור תמונה קצרצר.
טאב תשיעי: דפים בהם חסרות תגיות H1, H2, וH3.
דוגמא לאתר בו שינינו את תוכן האתר, את הטייטלים וואת התיאורים בעקבות עבודת אופטימיזציה
דף שוברים לקפה ומאפה:
raayonit.co.il/Site/he/pages/inPage.asp?catID=3&TopCatNum=11
הבעיות: כמות תוכן קטנה מידי. תוכן מועתק מקטגוריות אחרות באתר. טייטלים קצרים ומעתקים מקטגוריות אחרות.
דברים שביצענו
שיפור התוכן של ההקדמה לקטגוריה
טייטל חדש: שוברים לקפה ומאפה , שובר לבית קפה – רעיונית שוברי מתנה
דסקריפשן: שוברים לקפה ומאפה לזוג או ליחיד למימוש במגוון בתי קפה ומסעדות נבחרות ברחבי הארץ. פרטים נוספים באתר – היכנסו והזמינו עכשיו.
** אפשר להחליף את הטקסט המסומן ב-"שוברים לבתי קפה" אם זה נראה לך ביטוי טוב יותר.
מילות מפתח: שוברים לבתי קפה, שובר לקפה ומאפה, שובר לארוחה בבית קפה