טקסט אמיתי באתר אינטרנט בניגוד לתמונות או עיצוב פלאש נסרק טוב יותר על ידי מנועי החיפוש של גוגל ומקבל ציון רלוונטיות גבוה יותר
שימוש ב'טקסט חי', כלומר טקסט שאינו תמונה, או קובץ אנימטיבי (כמו פלאש, או סילברלייט, או אפילו וידאו), הוא בעל חשיבות גבוהה יותר מבחינת חברת גוגל, בקידום האתר במילות החיפוש המתאימותמה הבעיה: ישנם לא מעט אתרים, שלא מוכנים להתפשר על איכות, ומוותרים על הקידום של אתריהם, העיקר שהאתר שלהם יראה טוב גראפית. מדובר באתרים מאוד רלוונטיים, ביניהם 'אתר דיסני', שחלקים רבים מתוכם פשוט לא מאונדקסים, כיוון שחברת גוגל לא 'מבינה' אותם. ואם נחזור לעניין כיעור האתרים ההולך וגובר, הרי שלולא הגוגל פנומנה, כבר מזמן היינו כולנו מריצים אתרים רוויי וידאו, פלאש, ותמונות. רק בשביל הקידום, אנחנו מוכנים להתכער, ולהתקבע סביב אותן שבלונות טבלאיות, מרובעות, מקווקוות, מוכרות ונדושות
מתי זה התחיל: פשוט, בגלל העובדה שחברת גוגל אינה מתקדמת למציאת פתרון הולם לקריאת תוכן שאינו טקסט חי, וחבל. כבר היום ישנן פתרונות רבים לקריאת טקסט מתוך תמונה (תשאלו את כביש 6), ואין שום בעיה טכנית לקריאת טקסט מתוך קובץ פלאש. לא ברור לי, איך ארגון בסדר חברת גוגל כזה, עד היום לא מצא דרך לחפש רלוונטיות גם באלמנטים שאינם רק טקסט חי