אַלְטלַיְיף קידום אתרים

בדיקות תוכנה ממוכנות QA AUTOMATED TESTS

מה זה בדיקות תוכנה ממוכנות ובדיקות אוטומטיות לאיכות התוכנה

בדיקות איכות  לתוכנה אוטומטיות מאפיינות את הפרוצדורה אשר בה כלים אוטומטיים מריצים בדיקות שוב ושוב אשר אופיינו והוגדרו מבעוד מועד, על ידי השוואה של התוצאות הצפויות לתוצאות הלכה למעשה. במידה והתוצאות מתאימות לציפיות, כי אז הדבר מעיד על ביצוע מיטבי של המיזם ויש להניח שלא קיימים בו באגים. במידה והתוצאות אינן מתאימות לציפיות, כי קיימת בעיה אשר חייבים לדווח עליה ולמצוא לה מענה. הנכם נדרשים לבדוק ולתקן את הקוד, ולהריץ את הבדיקות האוטומטיות, עד אשר הממצאים יתאימו לציפיות.

בדיקות תוכנה אוטומטיות QA AUTOMATED TESTS – החסרונות

  • חרף העובדה כי בדיקות איכות QA  לתוכנה יכולות לאתר את מרבית הבאגים במערכת שלכם, אין להתעלם, כלל וכלל, מן המגבלות שלהן. עסקינן בכך כי בדיקות QA  לתוכנה אוטומטיות אינן עשויות להביא בחשבון כל מיני בעיות, כגון – הגודל של הגופן או לחלופין הצבעים של התמונה. השינויים הללו עשויים להתגלות רק על ידי בדיקות תוכנה ידניות, הווה אומר – אי אפשר לבצע את כל הבדיקות בצורה אוטומטית, בשל כך כי נדרשת להיות אף התערבות אנושית.

בדיקות תוכנה אוטומטיות QA AUTOMATED TESTS – החסרונות

  • כאשר איש QA מבצע בדיקות איכות  לתוכנה ידניות, יתר חברי צוות ה-QA לא בטוח שיוכלו  לראות את התוצאות של הבדיקות אשר נערכו. כאשר מבצעים בדיקות QA  quality assurance  לבדיקת איכות התוכנה בצורה ממוכנת או אוטומטית נוצרת אפשרות  להיכנס למערכת הבדיקות ולראות את התוצאות מיד. הדבר מאפשר שיתוף פעולה מיטבי בין כל  חברי הצוות אשר עובדים בד בבד ומתקבל מוצר סופי טוב יותר.

  • ההטמעה וההגדרה ההתחלתיות של בדיקות איכות ממוכנות לתוכנה  שנערכות עשויות לקחת זמן מסוים, כאשר בדיקות אלו פותחו והוגדרו, ניתן לפעול לביצוען. הנכם עשויים לעשות שימוש בבדיקות האלו ולשוב לבצע אותן בלי כל הגבלה. הדבר מהווה סגולה אמתית עבור כל מי מבינכם אשר מריץ בדיקות איכות  לתוכנה (QA AUTOMATED TESTS) מלאות על מערכת שהקוד שלה משתנה בכל עת. מי שעוסק בהרצה של בדיקות איכות –  QA לתוכנה אינו נדרש למלא פעם נוספת את אותו המידע או לזכור להריץ כל מיני בדיקות. כל הבדיקות הללו ייערכו בשבילכם בצורה אוטומטית.

  • כלי אוטומציה לבדיקת תוכנה ממוכנת – אכן עשויים להיות יקרים בטווח מיידי, אך לטווח ארוך הם יכולים לחסוך בהוצאות כספיות, מפני שהם חוסכים שעות עבודה, לשנים קדימה, ובכך יכולים לחסוך ממש משכורות שלמנות של בודקי תוכנה.. מדובר ביותר מרק העבודה שהבדיקה הממוכנת מספיקה  יותר ממה שאנשי QA  עשויים לעשות בפרק זמן כל שהוא, אלא גם בכך שכלי הבדיקה האוטומאטי  מוצא באגים באופן אמין יותר ומהיר יותר.

המלצת הצוות  – פיתוח תוכנה,בדיקות איכות לתוכנה ופיתוח אפליקציות שירותים במיקור חוץ באתר הזה: https://korentec.co.il

לעמוד הבית של אלטלייף קידום אתרים

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עיצוב אתרים

רוצה לקחת את העסק שלך לגבהים חדשים?
פנה אלינו עכשיו!

עיצוב אתרים

יותר מ-17 שנים של ניסיון בקידום אתרים, ומאות לקוחות מרוצים, בטוח אומרים עלינו משהו טוב…

אנחנו תמיד שמחים ליצור קשרים עם לקוחות חדשים, ונשמח לתת גם לכם שירות מצוין. קדימה, בידקו אותנו! 🙂