אפיון פרוייקט קידום אורגני ובחירת ביטוי המפתח ואסטרטגיית הקידום עבור חברה בתחום הטכנולוגיה הרפואית
מדובר על חברת ביוטכנולוגיה וטכנולוגיה רפואית שמפתחת מוצרים עבור רופאים, בתי חולים וכיו"ב, בתחומים של בעיות לב, לחץ דם, דיאליזה וכו'. כנראה שהכל סביב מערכת הדם.
בדף הבית של האתר של החברה כתוב:
העיצוב המודולרי והקומפקטי של ניקאס הופך אותו לנגיש וקל לשימוש במגוון הצבות רפואיות:
טיפול נמרץ לבבי, טיפול נמרץ כללי, מחלקות פנימיות, חדרי מיון, חדרי ניתוח, מרפאות אי ספיקת לב ויתר לחץ דם, דיאליזה, בתים סיעודיים, מרפאות פרטיות, ובית הלקוח.
נראה שהם פונים לשוק הבינלאומי, לקהל שציינתי למעלה – בתי חולים, מרפאות, רופאים וכו'. נראה שהם מחפשים להיכנס בתור אופציה שרופאים ימליצו עליה למטופלים או לבית החולים שהם עובדים בו, וזה אומר שהם לא מחפשים את הלקוח הפרטי, אז לדעתי כדאי להתמקד בזה ולא להזכיר שהם יכולים לקבל איקס פניות, כי לדעתי הם רוצים ליצור לעצמם שם יותר מלחפש שיגיעו פניות מהאתר (יכול להיות שהם חושבים גם על זה, אבל ריאלית גם הם יודעים שזה לא עובד ככה בתחום הזה).
אני חושב שממש אפשר לקדם אותם, במחירים של חו"ל כמובן, למרות שבטח יש הרבה תחרות, אז זה פחות רלוונטי כרגע איזה מילים בדיוק, כי נוכל לעשות את זה בהמשך אחרי שנתחיל לעבוד, ועדיף לא להתעכב על זה בשלב הזה.
לגבי ביטויים לקידום – צריך לדעת מה הביטוי המדוייק. כלומר לא להגיד ביטוי המפתח זה התקף לב, אלא "איתור מוקדם של התקף לב" גילוי כשל כליות לא פולשני"
הביטויים שמקדמים בקידום אורגני או בפרסום ממומן בגוגל צריכים לבטא את מה שהלקוח קצה העסקי שלא מכיר את המוצר -יחפש בגוגל כדי למצוא פיתרון לצורך שיש לו
בברכה,