אַלְטלַיְיף קידום אתרים

אלבום תמונות דיגיטלי – פינוקיו

עיצוב אלבומי תמונות- לרגעים היפים של החיים

בשנים האחרונות אנו עדים לפריחה מחודשת בז’אנר של אלבומי התמונות, שכמעט ונעלם מן העולם בגלל מהפיכת הצילום הדיגיטלי. אחרי שהפילם פינה את מקומו לתמונות שמאוחסנות על גבי המחשב, נראה היה שאלבומי התמונות יהפכו לזיכרון נוסטלגי מן העבר, אך כנראה שלאנשים קשה לוותר על התחושה של דפדוף רגוע באלבום. אך עיצוב אלבומי תמונות במאה העשרים ואחת אינו מוגבל לאמצעים הטכנולוגיים שהיו ברשותנו בשנות השמונים, וכיום הוא משלב את ההתפתחויות האחרונות בתחום ההדפסה הדיגיטלית והעיצוב הממוחשב.

עיצוב אלבום תמונות דיגיטלי אונליין באתרי באינטרנט

עיצוב אלבומי תמונות נעשה כיום באמצעות תוכנות גרפיות קלות להפעלה. אין צורך להיות מעצב גרפי או צלם מקצועי כדי לעצב אלבום אישי ובו תמונות מן הטיול האחרון, תמונות של הילדים או כל דבר אחר שהיינו רוצים להנציח באלבום. אפשר למצוא כיום את התוכנות האלו באתרי אינטרנט, והן מאפשרות לנו לעצב אלבומי תמונות מן ההתחלה ועד הסוף.

אלבום תמונות דיגיטלי עושים דרך אתר פינוקיו

בשלב הראשון של תהליך עיצוב אלבומי תמונות עכשווי בוחרים את התמונות שרוצים לשלב באלבום, מתוך מאות התמונות שכל אחד מאיתנו מצלם במהלך הזמן, בין אם על ידי המצלמה הדיגיטלית, מכשיר הסמאטרפון ועוד. בשלב השני ממקמים את התמונות על הדפים, כאשר ניתן להשתמש בתבניות מוכנות מראש לשם כך. ניתן לבחור מבין מגוון של אלמנטים גרפיים כגון צבעי הרקע, עיטורים, קומפוזיציות ועוד אינספור אלמנטים שבאמצעותם אפשר לשוות לכל אלבום מראה ייחודי משלו. השלב האחרון בתהליך הוא הוספה של טקסטים אישיים וכדומה, ואז כל מה שנותר הוא פשוט לשלוח את האלבום המעוצב להדפסה ולחכות לתוצר המוגמר (שיגיע אלינו עם שליח, בכל מספר עותקים בו נרצה).

אין ספק כי עיצוב אלבומי תמונות בדרך זו מחזיר את הצילומים האישיים שלנו למקום הראוי להם, בתור פריטים מרגשים ונוסטלגיים שילוו אותנו עוד שנים רבות בהמשך הדרך. כך שאם אתם מרגישים שהתמונות היפות שצילמתם במהלך השנים שוכבות להן ומעלות אבק בתיקיות המחשב, הרי שזה בדיוק הזמן להתחיל להפיק מהם אלבומים מעוצבים שיאפשרו לכם לשתף את יקיריכם ברגעים היפים של החיים.

 

אלבום משפחתי בעיצוב אישי 

אלבום משפחתי בעיצוב אישי יכול להוות פיתרון מושלם עבור מתנה לסבא ייחודית ומקורית. בתוך האלבום מומלץ גם לשלב חוויות וזיכרונות אישיים שלכם מהסבא, ועוד כל מיני סיפורים חשובים ומרכזיים שצבר בחייו. כיום, האינטרנט מאפשר לנו להכין אלבום דיגיטאלי במגוון רב של עיצובים וסגנונות נהדרים ומרשימים. ניתן לרכוש את המתנה עבור הסבא באופן פרטני או יחד עם כל בני המשפחה, כאשר כל אחת מהאופציות הללו טומנת חסרונות ויתרונות.

מתנה לסבא -אלבום תמונות

הכנת אלבום תמונות דיגיטאלי עבור סבא, בהחלט יכולה להיות מתנה מוצלחת שכן ניתן לתמרן בצורה חופשית יותר, תודות לתקציב הגדול, אולם קנייה משותפת זו מגבילה אתכם מלקנות מתנה אישית יותר. קנייה פרטנית של מתנה איננה כוללת תקציב גדול במיוחד, אולם בכל מתנה כזו ניתן להצביע על פן אישי רגשי ומיוחד אך ורק לאותו בן המשפחה, ובפרט לאותן החוויות המשותפות והזיכרונות הנהדרים שצבר יחדיו עם סב המשפחה.

 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עיצוב אתרים

רוצה לקחת את העסק שלך לגבהים חדשים?
פנה אלינו עכשיו!

עיצוב אתרים

יותר מ-17 שנים של ניסיון בקידום אתרים, ומאות לקוחות מרוצים, בטוח אומרים עלינו משהו טוב…

אנחנו תמיד שמחים ליצור קשרים עם לקוחות חדשים, ונשמח לתת גם לכם שירות מצוין. קדימה, בידקו אותנו! 🙂