אַלְטלַיְיף קידום אתרים

קידום אתר חברת דאן השמה

האתר של חברת דאן גיוס והשמה
חברת דאן עוסקת בגיוס והשמת עובדים לתחום ההייטק והתקשורת. האתר מספק מידע שימוש למעסיקים ולמועמדים למשרות בתחום. באתר ניתן למצוא מאמרים בתחום התעסוקה וכן האתר מאפשר למעסיקים לפנות לחברת דאן לצורך קבלת פניות של מועמדים למשרות. האתר גם מספק אפשרויות נוספות.

הפעולות שנעשו על מנת לקדם את האתר
חברת אלטלייף קבלה על עצמה לקדם את האתר. בתחילת העבודה היה צורך להתמקד בתחום של בחירת מילות מפתח לקידום, בד בבד עם משא ומתן מול הלקוח לגבי אילו מילות מפתח לבחור. במסגרת העבודה נעשו שינויים באתר דאן על מנת להתאים אותו למנועי החיפוש. כמו כן, החברה פרסמה מאמרים על נושאים הקשורים לתחום של השמה והייטק על מנת ליצור קישורים מאתרים חיצוניים לאתר של דאן. במסגרת העבודה על האתר נותחו המגמות באתר על ידי שימוש במערכת זיפו, גוגל אנליטיקס וכדומה. עבודת הקידום גם כללה החלפות קישורים עם חברות אחרות לקידום אתרים.

ההישגים של הקידום האורגני
התוצאות החיוביות לא אחרו לבוא. אלו המקומות שאליהם הגיעו ביטויים שונים (בסוגריים כתוב המיקום של הביטוי בסוף חודש נובמבר) : גיוס עובדים להייטק (5), השמה הייטק (5), השמת בכירים הייטק (3), חברות השמה להייטק (4), חברת השמה להייטק (4), טבלאות שכר הייטק (5).

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עיצוב אתרים

רוצה לקחת את העסק שלך לגבהים חדשים?
פנה אלינו עכשיו!

עיצוב אתרים

יותר מ-17 שנים של ניסיון בקידום אתרים, ומאות לקוחות מרוצים, בטוח אומרים עלינו משהו טוב…

אנחנו תמיד שמחים ליצור קשרים עם לקוחות חדשים, ונשמח לתת גם לכם שירות מצוין. קדימה, בידקו אותנו! 🙂