אַלְטלַיְיף קידום אתרים

כתיבה שיווקית לאינטרנט

כתיבה שיווקית היא כתיבה שלא רק אמורה לתת מידע על העסק שלך – אלא גם לשווק אותו. בכדי להבין איך לכתוב בצורה שיווקית צריך לדעת מה הלקוח מחפש כשהוא גולש באינטרנט. הלקוח מחפש משהו, ואם נניח שהוא מחפש יותר מאשר רק מידע, הרי שהאתר שלך צריך לשכנע אותו שאתה לא רק מבין הכי טוב בתחום, אתה גם תספק לו את המוצר הטוב ביותר.

אבל אם נלך צעד אחד אחורה, האתר שלך צריך להעביר מסר. התוכן באתר צריך לספר את סיפור הייחודיות שלך, סיפור המומחיות שלך וסיפור הכדאיות של לקנות דווקא אצלך, אבל להצליח לעשות את כל הדברים הללו מבלי שהלקוח ידע שאתה מנסה להראות לו שאתה הכי טוב.

חברת אלטלייף מציעה לכם שירותי כתיבת תוכן וכתיבת מאמרים -אחת מהחברות המובילות בישראל ביצירה וכתיבה של  תוכן שיווקי לאתרי אינטרנט.

עוד על כתיבה שיווקית ועל הקשר שלה לשיווק באינטרנט

הכתיבה השיווקית צריכה להיראות טבעית. המסר שלך צריך להיות כל כך אתה עד שהקורא מרגיש שבעל העסק פונה אליו מתוך השורות ומזמין אותו לעשות את דיל חייו. הכותב צריך לפתוח את עצמו לקורא- כאילו הוא עכשיו כל עולמו. כתיבת תוכן שיווקי זהו מקצוע הדורש ניסיון, רגישות וחכמה.

זאת בדיוק המומחיות שלנו: להבין מה בעל העסק רוצה להגיד, ולאמר זאת בשבילו בצורה הטובה ביותר. לזקק את האיכויות שלו, את הערך המוסף שיש שלו ולעסק שלו ואת היותרונות היחסיים שיש לו, ולהפוך את כל זה לטקסט מנצח שגורם לכל גולש לשהגיע לאתר להבין שיש לו כאן עסק עם מישהו רציני, וגורם לו לרצות לחזור לאתר, או פשוט להרים טלפון.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עיצוב אתרים

רוצה לקחת את העסק שלך לגבהים חדשים?
פנה אלינו עכשיו!

עיצוב אתרים

יותר מ-17 שנים של ניסיון בקידום אתרים, ומאות לקוחות מרוצים, בטוח אומרים עלינו משהו טוב…

אנחנו תמיד שמחים ליצור קשרים עם לקוחות חדשים, ונשמח לתת גם לכם שירות מצוין. קדימה, בידקו אותנו! 🙂