תוכנית הקידום האורגני
ביטויים גנריים ללא הביטוי עורך דין (כמו דיני עבודה , תביעות ביטוח). ביטויים אלו הם תחרותיים מידי ואין לי אפשרות לקדם אותך בהם.
2. המחיר בו נקבתי הוא המחיר שדרוש לנו בכדי לקדם את האתר שלך. יעבדו על האתר שלך 3 אנשי מקצוע, והדבר מצריך זמן וכסף.
3. האתר שלך מאוד בעייתי ודורש שיפורים רבים: כל הטקסט של כל הדפים הפנימיים קיים בעמוד הבית (מבחינת מנועי החיפוש -הגולש לא רואה זאת) -והדבר מחליש את כל הדפים הפנימיים באתר.
4. בדיקה חוזרת של התחרות הראתה תחרות אדירה אפילו על ביטוי ארוך כמו "עורך דין ביטוח לאומי".
5. אתה מבקש שלא נוציא מהאתר שלך קישורים, כך שהקידום הופך עבורנו ליקר יותר כי הכל זה "על חשבוננו".
יש עוד סעיפים בראש שלי, אך בשורה התחתונה אני מרגיש שאין טעם שניפגש היום. קשה לי לבטל יום עבודה ואני מרגיש שאנחנו עדיין לא גישרנו על הפערים.
לכן אני מציע לך לשקול עבודה עם חברה אחרת, או לעבוד איתנו לשלושה חודשי ניסיון.
אני ממליץ לך לזכור שהמטרה האמיתית שלך היא השגת לידים, ולא השגת מיקומים, ולכן הייתי ממליץ לך להסתכל על הקידום לא כמרוץ להשגת מיקומים אלא כעבודה מקיפה, מסודרת ואיכותית.
מסע פרסום ממומן בגוגל לאתר עורכי דין
נקודות שצריך להתייחס אליהן.
1. ניתן להוסיף כמה נוסחי מודעות שרוצים. הם יופיעו לסירוגין עד שנבחר איזה או אילו מהם יהיה או יהיו קבועים.
2. הנוסח תלוי גם במגבלות המדיום. המגבלה היא מספר התווים בכל שורה, ולכן לא יכולתי לכתוב את כל מה שאני רוצה. המודעות שתראי מתחת מכילות את מספר התווים המקסימלי האפשרי במודעה.
למודעות האלו יתלוו טקסטים נוספים כמו מספר טלפון, קישור ל הודעת SMS, וקטעי טקסט קצרים כמו “ייצוג נשים וגברים”, “זמינות 24/7” “משרדים בתל אביב וחיפה” ונוספים לפי בקשתך.
כמו כן ניתן להוסיף קישורים ישירים לעמודים באתר, כמו ירושה, גישור, הסכם גירושין ועוד.
חשוב לשים לב לנוסחי המודעות כולל הכותרת שהיא החלק החשוב ביותר במודעה