עניין המיתוג ברשת האינטרנט ממחיש את היכולת של האינטרנט, ואולי של החברה בכלל. העניין של “למתג” את עצמך זוהי אמירה חזקה: בעצם מה שחשוב זה למכור את העטיפה, אך לא רק. אנו מנסים למתג גם את את ה"בפנים". באופן תיאורטי, ניתן לשאול: מדוע שתגרום לשוקולד שלך להיות טעים או בריא – עדיף ש”תמתג” אותו, תגרום לאנשים לחשוב עליו באופן כללי משהו טוב. אם באופן פרטני, זה בסוף לא ימצא חן בעיניהם, זה כבר פחות משנה….
אבל זה לא נכון: אין שום טעם למתג את עצמך באינטרנט אם אתה עומד למכור לאנשים משהו גרוע שאותו לא ירצו לקנות ממך שוב.
מיתוג צריך לבוא יד ביד עם יצירת ערך. אנחנו מסייעים ללקוח להציג את הערך שהוא מייצר עבור אנשים , ולמתג את עצמו באינטרנט לטווח ארוך, כספק של שירותים איכותיים.
הבעייתיות של מיתוג באינטרנט
בעולם של מיתוג פחות חשוב הקשר הבין אישי, פחות חשובים ניואנסים של תקשורת או מסרים מעודנים העוברים בין בני אדם. מה שרוצים להעביר את מסר גס של מיתוג, של השתלטות על המחשבה ושל יצירת תקשורת רדודה אשר תגרום למישהו לקנות משהו.
האין זה כך גם ברשתות חברתיות: אתה מנסה למתג את עצמך בצורה כלשהיא: סטרילית, מצונזרת, ובעצם לא נגישה.
אפילו אם מישהו ממתג את עצמו כ”נגיש” (כותב איפה הוא, נותן מספר טלפון), כ”פתוח” (מספר על עצמו דברים אישיים), או “פשוט ויומיומי” (מספר ששטף כלים) -עדיין ישנו ריחוק מסוים ווירטואליות מבויימת אשר מאפשרת לך לחשוב באמת ובתמים כי המיתוג הוא האמת.
להצעת מחיר עבור קידום אתרך באינטרנט – לחץ כאן והשאר פרטים.
מיתוג -סלבריטאות באינטרנט
מנוע החיפוש של גוגל פועל בשתי דרכים עיקריות בכדי לקבוע מיקום של אתר בתוצאות החיפוש: יש את עניין הרלוונטיות שלו ויש את מידת הסלבריטאות. מי שעוסק בקידום באינטרנט, חייב להבין לעומק את שני העקרונות האלו.
היום נסביר את עניין הסלבריטאות.
מהי סלבריטאות? אנשים שקבענו שהם מומחים או מצליחנים והם בעלי יכול השפעה באותו תחום. אנו מכתירים אותם וקובעים כי הם בעלי סמכות .
על בסיס זה עובדת שיטת הקישורים של גוגל: הם קובעים אתרים בעלי סמכות (סלבריטאים) שמעבירים קישור עם סמכות – טראסט רנק.
במידה והרבה סלבריטאים קישרו אליך אז אתה כבר הופך לסמכות בעצמך, הופך לסלבריטאי בעצמך.
דרך נוספת להפוך לסלבריטאי זה עם הרבה אנשים חיפשו אותך. אם כולם חיפשו אותך אז בגוגל טרנדס ידעו שאתה כרגע בעליה – כמו מתמודד שפתאום רץ לראשות הממשלה.
אבל סלבריטאי של חיפושים לא חייב שיהיה לו אתר משלו. אנשים רוצים לשמוע עליו ולאו דווקא לשמוע אותו.
אבל אתר שהפך לסלסריטאי זה כבר אתר שלא רוצים לדעת עליו אלא רוצים להגיע אליו – זה כל ההבדל.
אנשים לא רוצים לקרוא על הבלוג של בני ציפר אלא רוצים להגיע לתוך הבלוג עצמו.
ככה מקום מסויים הופך לסמכות של ידע: כולם מקשרים אליו וכולם רוצים לגלוש בתוכו – כי בעצם יש שם מידע רלוונטי עבור גולשים רבים