אַלְטלַיְיף קידום אתרים

עיצוב דפי נחיתה ממירים – בניית דפי נחיתה

מכיוון שדפי נחיתה חייבים לכוון את הלקוחות הפוטנציאליים לפעולה, הם חייבים להיות חדים וברורים ככל האפשר
עיצוב דפי נחיתה באופן מותאם יכול לשרת מטרה זו, ולהפוך את דף הנחיתה למוצלח יותר מבחינת יחס ההמרה. עיצוב הדף, מעבר לבחירת הצבעים והתמונות, חייב לכלול מחשבה לגבי מיקום המלל ומקום יצירת הקשר, כותרות בולטות והתוכן הנבחר
כמו כן העיצוב חייב להביא בחשבון מאפיינים נוספים כמו התאמה לקהל הלקוחות, דף משוב לאחר קליטת נתוני הקשר ועוד. לפני פרסום דף הנחיתה, יש לבצע מספר סקיצות אשר ידגימו את המבנה והמראה הניתן לו. ולפעמים כדאי לייצר מספר דפי נחיתה, בכדי לבחון את האפקטיביות של כל אחד מהם, לאחר שהם עלו לאוויר

עיצוב דפי נחיתה ממירים  – כתיבת התוכן השיווקי המותאם לגולש

דף הנחיתה, לרוב, לא יהיה עמוס מבחינה מילולית. צריכים להיבחר מספר משפטי מפתח ומסרים חשובים, אשר יעודדו ויכוונו את הלקוחות ליצירת קשר. המאמרים הארוכים והחשובים יותר צריכים להישמר לדפי האתר. עם זאת, חייב להינתן מקום של כבוד לכותרת גדולה ומרשימה, אשר תעוצב ותמוקם במקום מרכזי אשר מתכתב עם עיצוב הדף כולו

עיצוב דפי נחיתה -בניית דף נחיתה ממיר מבחינה ויזואלית

עיצוב דף נחיתההנחת הבסיס טוענת כי ישנם רק מספר שניות בודדות בכדי שהמסר ייקלט אצל קהל הגולשים ויופנה ליצירת קשר או להתעלמות. בכדי למשוך את תשומת הלב המצופה, דפי הנחיתה חייבים לכלול תמונות מדגימות או אמצעי ויזואלי אחר אשר יחדד את המסרים המילוליים שכן נכללו. כמו כן העמוד חייב להיות צף (או סגור), כך שכל המסרים ירוכזו בדף אחד בלי אפשרות גלילה
העיצוב חייב להתאים לרזולוציות השונות של המחשבים והטאבלטים. כיום, ישנה אפשרות גם להתאים את עיצוב דפי הנחיתה לטלפונים הסלולאריים, באופן שיהיה נגיש ושמיש למגוון לקוחות רב ככל האפשר.


הקשר בין עיצוב ובין צבעים בדפי נחיתה שיווקיים


הצבעים אשר נבחרים לדפי הנחיתה, הינם חלק מהקונספט והמיתוג הכללי של החברה. הם חייבים לבטא את מהות השירות או החברה המוצעת ולהוות אמצעי נוסף להדגשת המסר השיווקי. מעצבים מקצועיים ובעלי ניסיון של עיצוב דפי נחיתה עשויים לסייע רבות בבחירה זו. בחירת הצבעים נדמית כבחירה פשוטה לכאורה, אולם למעשה היא מורכבת ומגלמת בתוכה מסרים שונים לקהלים שונים

 

עיצוב דפי נחיתה ממירים – מה חשוב להכניס בדף נחיתה

א. עדויות של לקוחות

החשיבות של עדויות בדף נחיתה הן גדולות. רצוי להוסיף עדויות של לקוחות מרוצים או של בוגרי קורס אם מדובר באתר המציע קורס כלשהו.

דגשים לעיצוב דף נחיתה בוורדפרס:

חשיבות התמונות בדף

התמונה הראשית לא מתאימה. התחושה הראשונית שהיא מייצרת היא שמדובר בחשמלאי ולא בבודק קרינה. בגלל שמדובר בדבר הראשון שרואים כשנכנסים לדף, זה די חשוב.גם זה שהתמונה חוזרת על עצמה (בדסקטופ), זה לא כל כך טוב.

מיקום כפתורי החיוג ואמצעי יצירת הקשר

אין בשום מקום בדף את הטלפון, ובמובייל אין כפתור חיוג. חשוב מאוד שיהיה, כולל קריאה לפעולה “התקשרו עכשיו”. בדסקטופ רצוי שיהיה בפינה העליונה או התחתונה משמאל (איך שמסתדר הכי טוב בדף).

קריאה לפעולה

בדף הנחיתה חייבת להיות קריאה לפעולה. חשוב שתהיה, ובמיקום בולט. במובייל רצוי גם שהיא תקשר לאנקור מעל הטופס. הטופס צריך להיות ממוקם יותר במרכז הגובה (בדסקטופ), ועל רקע יותר קונטרסטי (ביחס לרקע שהוא יושב עליו).

טופס יצירת קשר פשוט

צריך לבטל את שדה “אירגון/חברה”. מספיק שלושת השדות הראשונים.

 

מיקום הלוגו

הלוגו צריך להיות ממוקם במיקום בולט יותר. גם בדסקטופ וגם במובייל הוא הולך לאיבוד. מכיוון שהוא אומר גם ככה את אותו דבר כמו בכותרת, אולי הוא צריך להחליף את הכותרת (הירוקה). צריך לחשוב על זה.

ויתור על דברים מיותרים בדף

את האלמנטים הגרפיים צריך לעדן ולהפוך לקצת יותר מודרניים. הבולטים הירוקים צריכים להיות ללא רקע. פשוט בולט בצבע שתבחר.
אני לא יודע מה משמעות הלוגואים של משרדי הממשלה ששמת. מבחינת הלקוח, המשרד היחיד שרלוונטי לבדיקות הקרינה זה הגנת הסביבה, וזה יכול לשבת בנפרד בדף באיזושהי פינה “בודק מורשה מטעם המשרד להגנת הסביבה” או משהו כזה.
לדעתי כן חשוב שיהיו כמה לוגואים של לקוחות מוכרים שמעליהם יהיה טקסט קטן “מבין לקוחותינו”.

במובייל הכיוון טוב, ומתאים מאוד לגולש הממוצע שמגיל מהפרסום בגוגל. רוב הנושאים הדורשים טיפול הם בדסקטופ. אנחנו מכוונים למשהו יותר מודרני וברור לגולש, שישדר רושם שהלקוחה היא נותנת שירות גדולה, רצינית, וותיקה.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עיצוב אתרים

רוצה לקחת את העסק שלך לגבהים חדשים?
פנה אלינו עכשיו!

עיצוב אתרים

יותר מ-17 שנים של ניסיון בקידום אתרים, ומאות לקוחות מרוצים, בטוח אומרים עלינו משהו טוב…

אנחנו תמיד שמחים ליצור קשרים עם לקוחות חדשים, ונשמח לתת גם לכם שירות מצוין. קדימה, בידקו אותנו! 🙂