אַלְטלַיְיף קידום אתרים

השמת בכירים להייטק, מציאת עבודה ניהולית בהייטק

מציאת משרות ניהוליות בהייטק דרך חברה המתמחה בהשמת בכירים להייטק

לצורך השמת בכירים להייטק, עליכם לחפש חברה מתאימה להשמת עובדים בתחום. לעיתים לוקח לארגון מסוים לחפש שבועות ואף חודשים עובדים מתאימים לאיוש משרות בכירים ואין הדבר פשוט כלל וכלל, כי מדובר כאן על משרות של מנכ”לים וסמנכ”לים, אנשים רבי דרג אשר אחראים על רבים מהעובדים בארגון כמו על הצלחתו של הארגון בפן הפיננסי ובתחומים אחרים.

השמה להייטק באמצעות חברות השמה

בכירים בתחום ההייטק הם אנשים בעלי פרופיל מסוים מאוד וייחודי, ואין הם שולחים סתם כך קורות חיים לכול מקום ולכן גם לא קל למצוא אותם. בנוסף, מדובר על אנשים נדירים, שלרוב כבר מאיישים משרות בכירות, אינם לאוו דווקא נמצאים במעגל האבטלה, והמעסיק אולי מעוניין להציע לעובד שכזה תנאים יותר טובים ממקום עבודתו הנוכחי ולא קל למצוא אותו. לעיתים, החיפוש אחר עובדים בכירים אורך זמן יקר, ועד שמוצאים אותם, מאיישים את המשרות אנשי ביניים, אלה שעובדים עד שימצא הבכיר הנדרש, ואין הדבר פועל לטובת הארגון.

 

להלן רשימת משרות של פיתוח ותכנות באתר של חברת קורן טק  

השמת בכירים להייטק באמצעות בדיקות מתאימות

לא פשוט לגייס בכירים לאיוש משרה מבוקשת, לעיתים הם יכולים לבלוט בזמן המבדקים והמבחנים השונים, ולאחר כחודש או חודשיים במקום העבודה , המעסיק מזהה שאין מדובר על האדם הנכון, וככול הנראה לא היו לו הכלים הנכונים לבדוק את הנושא. חברות השמת בכירים להייטק , הן חברות מקצועיות אשר עורכות בדיקות יסודיות ומדוקדקות לכול מועמד ומועמד. באמצעות המבדקים והמבחנים בודקים עד כמה מתאים המועמד לתרבות הארגון בפרמטרים השונים כגון: ניהול, התאמת המועמד לתרבות הארגונית של הארגון והתאמתו לחומר האנושי. חברות השמת בכירים להייטק, מעסיקות יועצים, מומחים ופסיכולוגים אשר מלווים את המועמד במשך כול התהליך ובליווי של המעסיק, כך הסיכויים לטעות כאן הם קטנים יותר, ולרוב החיבור בין המעסיק לעובד הבכיר גם מצליח.

כיצד למצוא עובדים בכירים לחברה שלכם  באמצעות השמת בכירים להייטק?

הייטק הוא תחום בו קשה במיוחד למצוא את האנשים המתאימים, מדובר על שוק המאופיין בתנודות רבות, לעיתים החברות נאלצות לפטר עובדים בכירים וטובים בשל בעיות תקציב, אנשים אלה בדיוק השתחררו לשוק העבודה אך לא קל ” לדוג ” אותם. חברות השמת בכירים להייטק, מבצעות קודם כול סינון ומיון ראשוני של קורות החיים של המועמדים ותוך כדי התחשבות מלאה בצרכיו של הארגון. בחברות ההשמה ישנם גם מרכזי הערכה מיוחדים אשר מאבחנים את המועמדים במצבים שונים הקיימים במציאות הארגון. בהרבה מן המקרים הבכירים גם עוברים אבחונים פסיכולוגים, אשר בודקים את מנת המשכל שלהם ואת אישיותם על מנת לקבל תמונה שלמה וכוללת.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עיצוב אתרים

רוצה לקחת את העסק שלך לגבהים חדשים?
פנה אלינו עכשיו!

עיצוב אתרים

יותר מ-17 שנים של ניסיון בקידום אתרים, ומאות לקוחות מרוצים, בטוח אומרים עלינו משהו טוב…

אנחנו תמיד שמחים ליצור קשרים עם לקוחות חדשים, ונשמח לתת גם לכם שירות מצוין. קדימה, בידקו אותנו! 🙂